Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Refsa...2 nye skjermkort til neste sommer :thumbup:

Sli\Crossfire er tingen syns jeg, trippel og quad er bare for ekstreme oppsett med skjermer.

 

Lettere å selge ett og ett skjermkort da du vil ha penger til nytt. Men, to-tre blir nok bedre ytelse, billigere enn dyrere kort.

 

Har brukt CF siden 2900pro nå, og man kan fremdeles selge et og et kort om man har crossfire :tease:

Men jeg begynner og spare 6-12 måneder før neste lansering av gpuer:)

Lenke til kommentar

Jeg håper bare de klarer å få med Følelsen av BF2 i 3'ern, jeg synes nesten de burde laget en ny motor for BF3, da jeg synes Frostbite motoren føles så....ja, jeg vet ikke helt, det er bare noe jeg ikke helt får fingeren på jeg ikke liker med den, det føles vel ikke helt ut som et Battlefield spill.

 

Veldig enig i dette.

 

Jeg gidder ikke å ha store forhåpninger til BF3 før jeg får sett noen ordentlige gameplay trailere. Er stygt redd for at jeg kommer til å bli skuffet. Multiplatform og Frostbite motoren kan fort føre til at den gamle BF2 følelsen blir borte i dette spillet.

Lenke til kommentar

De har nå sagt det blir BF2s etterfølger, ikke at det bygger på BC2 sin stil.

Dessuten er Frostbiten oppdatert, kun Vista/7 pga DX10-11, 64 bit osv...

Noe som igjen betyr de ikke lager PC versjonen dårligere pga konsollene siden de uansett bruker DX9 (360).

 

Tror ikke det er noen grunn til å være bekymret.

Lenke til kommentar

Er ikke BC2 DX11 også da, skjønner ikke at det skal ha noe å si. De utvikler spiller for minste felles nevner(konsoll) også slenger de på noe ekstra funksjoner og vips så har man PC versjonen.(jeg er åpenbart ingen spilldesigner :tease: ) Men det stopper jo ikke spillet fra å være like neddummet få å passe de begrensede input mulighetene på en konsoll kontroller og de begrensede "gamerne" på konsoll. :!:

Lenke til kommentar

Er ikke BC2 DX11 også da, skjønner ikke at det skal ha noe å si. De utvikler spiller for minste felles nevner(konsoll) også slenger de på noe ekstra funksjoner og vips så har man PC versjonen.(jeg er åpenbart ingen spilldesigner :tease: ) Men det stopper jo ikke spillet fra å være like neddummet få å passe de begrensede input mulighetene på en konsoll kontroller og de begrensede "gamerne" på konsoll. :!:

 

Tror nok du tar litt feil her :)

BC2 bygget på DX10, funket med DX11 med minimale forskjeller, og funket med DX9.

Når det skal ha støtte for 64bit osv sier det seg selv de vil dytte FB 2.0 så langt det går på PC :)

Er veldig sikker på at konsollversjonen ikke vil styre PC versjonen i særlig stor grad.

Les PDFen i linken lenger opp, står mye om DX11 i FB der.

 

Uansett, Gamescom om 10 dager! La oss håpe på litt mer info, og kanskje noen bilder :)

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Refsa...2 nye skjermkort til neste sommer :thumbup:

Sli\Crossfire er tingen syns jeg, trippel og quad er bare for ekstreme oppsett med skjermer.

 

Lettere å selge ett og ett skjermkort da du vil ha penger til nytt. Men, to-tre blir nok bedre ytelse, billigere enn dyrere kort.

 

Har brukt CF siden 2900pro nå, og man kan fremdeles selge et og et kort om man har crossfire :tease:

Men jeg begynner og spare 6-12 måneder før neste lansering av gpuer:)

 

Jeg fikk ikke noe bedre fps med ny CPU :hmm: Kjører mer stabilt under eksplosjoner er den forrige.

Lenke til kommentar

beta er rett rundt hjørnet

 

Rett rundt hjørnet ? O.O Har du en link til det?

 

Want to be among the first to get hands-on with Battlefield 3? If you own Medal of Honor Limited Edition you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+513

Blir vel heller at konsoll versjonene blir kopier av PC versjonen men nedgraderte.

 

Spillet utvikles på Direct X 11 tror jeg at jeg leste ett sted derfor må den nedgraderes til DX 9 for å virke på konsoll.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...