Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe fant akuratt ut hvordan man dreper med defiblrator. ikke så vanskelig når du vet hvordan. :p

Da syns jeg du skal utdype :p

Bare hold knappen inne til motstanderen lager en rar bevegelse (krymper seg) da har du kontakt og halvt sekund senere er han drept.

Skrevet

Deven å leken ytelse det har blitt med BF3 da , nye driverene til Nvidia har gjort store underverker , vertfall for meg som har 570gtx i sli , alt på ultra i 1920X1200 og 4X AA , aldri under 80 frames nå , og mikrostuttering er nesten vekk spillet flyter mye bedre , hva har skjedd ?

Skrevet

Nja, helgas double XP var vel kun for de med premium.

Det som er dumt er at folk lager CQ servere der man ikke får lov til å drepe, som er ment for å løpe mellom hvert flagg og få capture poeng. Spesielt når det er double XP.

Skrevet

SOm sagt før er dobbel XP mongo uansett om alle får det, og om det finnes en måte å skru det av på hadde jeg gjort det med en gang.

Skrevet

Hvis man har tenkt å kjøpe alle DLCene, tjener man jo faktisk på å kjøpe premium. Hadde premium hatt bedre våpen enn vanlig, hadde det vært mongo. Noe som suger er at tapetkniven ikke er valgfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...