Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tester en X10 nå, har vel ca 15-20 programmer som bruker rundt 100 mb

 

greit nok siden det er 1GB rom på X10(ca 500mb til vanlig bruk)

 

 

verre er det med Desire 500MB og rundt 110 til vanlig bruk

 

 

det er jo helt crazy.......

 

 

Har du da skilt ut data til minnekortet der det er mulig? I de fleste tilfeller (som f.eks. GPS-prog) er det ikke programmet, men dataene som tar stor plass og disse behøver ikke ligge i fastminnet.

Lenke til kommentar

http://www.mobilefun.co.uk/seidio-innocell-extended-life-battery-htc-desire-p24215.htm

 

og

 

http://www.mobilefun.co.uk/flexishield-skin-for-the-htc-desire-black-p24206.htm

 

kjem nok til å bestille det :)

er det slik at dei kan sende til utlandet, og er det nokon som veit kva frakta blir? Er på arbei, så kan ikkje akkurat lage ein brukar atm : /

 

Prøvde nå, kan ikke sende til Norge, men til Sverige... Tenkte å bestille case selv, men blir vel ikke noe av det.

 

I svarte h***....Nå som deg såg så lyst ut, hadde tenkt å bestille både dockingstasjon, batteri og case.......

 

Det der kan du omgå med en liten frekkis, som jeg har prøvd selv:

Skriv adressen din på denne måten:

Fornavn Etternavn

Gateadresse

N-postnummer

Poststed, Norge

Sweden

 

Da sender butikken varene til Sverige, og det svenske postvesenet tror tullingene i butikken ikke vet forskjell på de nordiske landene, og videresender til Norge.

Lenke til kommentar

Hei

 

Tenkte bare å melde at alt er i rute hos leverandørene, og de av dere som får post kjapt får den nok før helgen

 

Mvh

Elprice.no

Yay! Hvor sikker er du på at denne informasjonen er troverdig, gitt at det har vært veldig mye tull med datoene frem til nå?

 

Men håper jo du har rett, da!

Lenke til kommentar

Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner:

 

Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten ;)

 

Det var et veldig godt tips! :yes:

 

...har dog et lite spørsmål knyttet til dette med bruk av magnet; regner med at magneten du har limt fast(?) på dashbordet er relativt kraftig - kan man risikere at denne magneten påvirker (negativt) MicroSD-kortet, eller har ikke dette noen effekt? :hmm:

 

(Tenker på den leie tendensen magneter har til å 'wipe' bankkort, etc... =)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bekymra meg for dårlig plass på ROM, Desire skal være mulig å roote, og da kan du lagre apps på minnekortet. I tillegg er 110mb god plass for apps. Det jeg personlig er mer bekymra for er om det vil bli plassmangel for framtidige oppdateringer av Android og senseui, men vi kan jo kanskje anta at Android har kommet så langt i utviklingen at oppdateringer ikke vil kreve så mye mer plass på ROM.

Lenke til kommentar

kewell79:

 

Sitter selv med en Hero, lest noen steder at den har ca 159MB tilgjengelig rett ut av esken, men med alle de programmene jeg har brukt for har jeg fortsatt 79MB ledig internt og jeg har aldri tømt noen browsercache eller lignende. Derfor ser jeg ikke på plassen som noe stort problem, kjenner jeg lurer litt på hvilke programmer du har inne som tar i gjennomsnitt 5MB+?

 

Uansett får vi vel bare håpe at etterhvert som HTC blir flinkere med Sense så klarer de å både optimalisere ytelsen og optimalisere plassbruk :)

 

At Google har planer om å dele opp Android slik at det blir mer modulbasert kan jo også hjelpe, da kan man velge å ikke ha f.eks. Gtalk hvis man ikke benytter det.

 

/Espen - Gleder seg til å få HTC Desire

 

Edit: Greit å se hvem jeg svarer

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Hei

 

Tenkte bare å melde at alt er i rute hos leverandørene, og de av dere som får post kjapt får den nok før helgen

 

Mvh

Elprice.no

FANTASTISK! Så tåpelig som det enn høres ut, så begynner jeg å gå på veggene her. Jeg er nok helt i grenseland på å kunne få den før helgen. Blir en lang helg dersom jeg må vente til mandagen... Krysser fingrene!

Lenke til kommentar

kewell79:

 

Sitter selv med en Hero, lest noen steder at den har ca 159MB tilgjengelig rett ut av esken, men med alle de programmene jeg har brukt for har jeg fortsatt 79MB ledig internt og jeg har aldri tømt noen browsercache eller lignende. Derfor ser jeg ikke på plassen som noe stort problem, kjenner jeg lurer litt på hvilke programmer du har inne som tar i gjennomsnitt 5MB+?

 

Uansett får vi vel bare håpe at etterhvert som HTC blir flinkere med Sense så klarer de å både optimalisere ytelsen og optimalisere plassbruk :)

 

At Google har planer om å dele opp Android slik at det blir mer modulbasert kan jo også hjelpe, da kan man velge å ikke ha f.eks. Gtalk hvis man ikke benytter det.

 

/Espen - Gleder seg til å få HTC Desire

 

Edit: Greit å se hvem jeg svarer

 

 

etter en mer fin telling kommer jeg til 65MB

 

men likevel.....Dere som elsker spill kommer til å slette flittig vil jeg tro

 

programmene ser jeg ligger på rundt 0.5mb i gjennomsnitt

Lenke til kommentar

kewell79:

 

Sitter selv med en Hero, lest noen steder at den har ca 159MB tilgjengelig rett ut av esken, men med alle de programmene jeg har brukt for har jeg fortsatt 79MB ledig internt og jeg har aldri tømt noen browsercache eller lignende. Derfor ser jeg ikke på plassen som noe stort problem, kjenner jeg lurer litt på hvilke programmer du har inne som tar i gjennomsnitt 5MB+?

 

Uansett får vi vel bare håpe at etterhvert som HTC blir flinkere med Sense så klarer de å både optimalisere ytelsen og optimalisere plassbruk :)

 

At Google har planer om å dele opp Android slik at det blir mer modulbasert kan jo også hjelpe, da kan man velge å ikke ha f.eks. Gtalk hvis man ikke benytter det.

 

/Espen - Gleder seg til å få HTC Desire

 

Edit: Greit å se hvem jeg svarer

 

 

etter en mer fin telling kommer jeg til 65MB

 

men likevel.....Dere som elsker spill kommer til å slette flittig vil jeg tro

 

programmene ser jeg ligger på rundt 0.5mb i gjennomsnitt

 

Hehe... 65% av det du anslo til å begynne med altså ;) Ser også at du har skrevet at navigasjonsprogramvaren tar hele 30MB, det er i overkant mye synes jeg, da blir det jo plutselig endel mindre plass ledig hvis man ønsker å benytte den som fullverdig GPS.

 

/Espen

Lenke til kommentar

da har jeg bestilt fra Netcom med iconnect. De har enda ikke fått bekreftet datoen 14/4 men fyren mente at det var meget sansynlig at de fikk den til da (det sier egentlig ingen ting siden fyren bare var interesert å selge meg abb)

 

Håper at de i allefall får den 14. slik dne er i posten min 15. som er bursdagen min (liten optimist )

Lenke til kommentar

Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner:

 

Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten ;)

 

Det var et veldig godt tips! :yes:

 

...har dog et lite spørsmål knyttet til dette med bruk av magnet; regner med at magneten du har limt fast(?) på dashbordet er relativt kraftig - kan man risikere at denne magneten påvirker (negativt) MicroSD-kortet, eller har ikke dette noen effekt? :hmm:

 

(Tenker på den leie tendensen magneter har til å 'wipe' bankkort, etc... =)

I had a magnetic lock on the holster I used for N97. This may have caused the telephone to do weird stuff and train its battery very quickly. A magnet will also affect the accuracy of the Compas if you wish to use that while in the car. On the other hand, cell phones are not prone to the same effects as credit cards.

 

Based on my experience I have become very careful with the use of magnets and cell phones, and I find that I like flexible windshield mounts much better anyway.

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvordan musikkavspilleren er? Er den tilsvarende, altså i kvalitet, som på en iPod Touch kjøpt for et halvannet år siden?

 

Review:

http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/htc-desire-679515/review?artc_pg=8

 

The HTC Desire is an upgrade in the media department over the HTC Legend for a number of reasons - the first being the fact it has an upgraded audio performance in the shape of Dolby Mobile enhancement.

 

 

This isn't mentioned in the settings or anything, which makes us wonder if it's a big part of the audio experience - but in comparative tests, it seems to offer a richer bass sound and a nice mid range too.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...