Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Desire og N1 har så og si samme størrelse, så en N1 bilholder vil sikkert gå fint. Får vente og se om det dukker opp noen aktive modeller.

 

Jeg har sett at iPhone-holder også funker på desire..

 

Oki... Har lurt litt på dette selv.. Har en holder til min iPhone så skal teste det ut så fort jeg får min Desire.

 

Noen som har funnet en dockingstation til Desire enda, jeg finner, men ingen som har det på lager.

Kunne også tenke meg en holder/lader som er i landskapsmodus. Denne skal benyttes på nattbordet da jeg noen ganger ser på serier/youtube før jeg sovner.

Lenke til kommentar

Jeg har fått bekreftet av Moobi at HTC Desire kommer på lager 14 April, og vil bli sendt ut fortløpende.

 

~ Mortis

Hehe. Det tror jeg når jeg ser det, men jeg håper jo intenst at det stemmer. Den 14. har vært "bekreftet" siden i forrige uke en gang, men det er langt fra den første "bekreftede" datoen vi har sett på Desire. Når jeg bestilte hos min mobilpusher så var 18.03 en bekreftet dato hos hans leverandør, og vi vet jo hvordan det gikk...

Endret av mroek
Lenke til kommentar

Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner:

 

Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten ;)

Lenke til kommentar

Jeg har fått bekreftet av Moobi at HTC Desire kommer på lager 14 April, og vil bli sendt ut fortløpende.

 

~ Mortis

 

Det hadde vært _nyyyydelig_ om det stemmer... da stemmer isåfall ikke min info, og det er det jeg håper på.. :)

Takk for oppdatering!

 

Tenk om man satt med denne i hånda innen helga... jeg tør ikke håpe engang.

Lenke til kommentar

Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner:

 

Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten ;)

Hvor godt henger den på dårlige veier? Samboeren min har familie i Telemark, så vi kjører ofte over Drangedalsheia.

 

Edit: Om rooting av telefonen: http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443113/how_to_root_the_htc_desire.html

Endret av Stian216
Lenke til kommentar

Klarer ikke å tro på det før jeg står med telefonen i hånda altså :)

Men jeg ser gjerne en hentelapp i postkassa før helga jeg ja!

Tror det når jeg ser det.

 

Jeg fikk forøvrig sjokk her om dagen, fikk en pakke fra Komplett, sendt fra Komplett 14:50 fredag ettermiddag, jeg hentet den på postkontoret 14:30 dagen etter!

 

Så kan jo være Posten slår til igjen! :)

Lenke til kommentar

Klarer ikke å tro på det før jeg står med telefonen i hånda altså :)

Men jeg ser gjerne en hentelapp i postkassa før helga jeg ja!

Tror det når jeg ser det.

 

Jeg fikk forøvrig sjokk her om dagen, fikk en pakke fra Komplett, sendt fra Komplett 14:50 fredag ettermiddag, jeg hentet den på postkontoret 14:30 dagen etter!

 

Så kan jo være Posten slår til igjen! :)

har kanskje noko med kvar du bur ;) er klart om ein ikkje bur så langt frå omstokkingterminalen så er det jau mulig. Kvar bur du?

Har opplevd det samme når eg bestilte minnebrikker derfrå for 2 årsia, men til vanleg tar det 3 dager å få tinga frå det blir sendt. :(

Lenke til kommentar

Mtp på bilholdere etc som jeg ser det diskuteres her inne, så har jeg et tips som jeg har brukt på en del telefoner:

 

Jeg har pleid ha en magnet i bilen, også har jeg kjøpt slike små metall-klistrelapper (Ikke de du får på Biltema), men noen små solide på ca 1x3 cm tipper jeg, har fått de hos teleforhandlere. Isteden for å feste disse på utsiden av dekselet, så kan man feste dem på undersiden av batteridekselet da der ofte er noen små plastkanter. Disse plastkantene er der for å stive av dekselet, og man får da limt inn denne metallbiten mellom disse kantene. Da får man ingen synlige styggheter på utsiden av telefonen, og den henger fint på magneten ;)

Hvor godt henger den på dårlige veier? Samboeren min har familie i Telemark, så vi kjører ofte over Drangedalsheia.

 

Edit: Om rooting av telefonen: http://www.knowyourcell.com/htc/htc-desire/desire-guides/443113/how_to_root_the_htc_desire.html

 

Den metoden vil nok ikke funke for desire, tror de bare har antatt at det er det samma som N1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...