Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh! Så det vil si jeg må ut med rundt 1000 kr for 32 gb :(

Hvis du må ha 32GB så. Selv har jeg bestilt en Sandisk 16GB, og det holder nok.

 

Ja, tror jeg og nøyer meg med 16 gb. Holder nok det ja :) Har lest litt i tråden om forskjellige skjerm"shields", noen som vet hva de skal bruke her (om de skal bruke noen). Er det invisible shield som er å anbefale?

Lenke til kommentar

Ahh! Så det vil si jeg må ut med rundt 1000 kr for 32 gb :(

Hvis du må ha 32GB så. Selv har jeg bestilt en Sandisk 16GB, og det holder nok.

 

Ja, tror jeg og nøyer meg med 16 gb. Holder nok det ja :) Har lest litt i tråden om forskjellige skjerm"shields", noen som vet hva de skal bruke her (om de skal bruke noen). Er det invisible shield som er å anbefale?

 

Har bestillt Copter Shield fra Elprice, det virket enkelt og greit å sette på.

Lenke til kommentar

Du ser jo 2tallet som sier at d er Class 2.

 

vil ikke 2 holde til desire? Hva hastighet er å anbefale, og hvordan er prisforskjellene her?

Jeg gjorde det enkelt, fant det billigste og trykket "bestill".

Jeg har brukt 16gb class 2 i min Xperia X1 i snart 2 år uten problemer. Riktignok en Windows Mobile men likevel...når det gjelder 32gb tror jeg ikke det er på markedet riktig ennå....?

Lenke til kommentar

Et raskere kort (class 4-10) flytter data raskere. Det har nok størst betydning ved overføring mellom kort/pc. I praktisk bruk tror jeg ikke det er merkbare forskjeller. Kortene fra Sandisk (og muligens Kingston) ligger uansett langt over minimumkravene i tester.

Test av Sandisk 16BG Class 2 her.

Above are the read/write speeds for the SanDisk 16GB MicroSDHC Card. All in all quite impressive considering that this is a Class 2 card which requires a minimum of 2000K a second write speed. This card well surpasses the minimums, with an average write speed of 5349 KB/s.

Edit: Ja, den første setningen ble veldig klønete :roll:

Endret av carwin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...