Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene...

 

Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. :p haha :tease:

Lenke til kommentar

Kan noen legge ut en ebay link til meg på ett simkort jeg kan bruke for å få tilgang til paid apps på market?eller kan jeg bruke alle utenlandske kort? Som at&t kort? Litt lei alle de dårlige gratis appsene...

 

Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. :p haha :tease:

 

Joda, simkort hjelper deg kjempe fint det. Gjor hvertfall det med meg! Her har du en link:

http://viewitem.eim.ebay.no/Vodafone_Pay_As_You_Go_Sim_Only_Pack_Vodafone_Sim_Card/330322127024/item

Lenke til kommentar

Et simkort vil ikke hjelpe deg en døyt, men om du rerouter tlf din gjennom amerikanske/ britiske servere er det større sjangse for å klare det.. men... dette er vanskelig, tar tid og er en omhyggelig prosess.. gjør du noe galt så kan du fort ha kripos på nakken.. :p haha :tease:

Har da lest om flere som bruker utenlandske sim-kort. Hvordan kan du da si at det ikke fungerer?

Lenke til kommentar

Har da lest om flere som bruker utenlandske sim-kort. Hvordan kan du da si at det ikke fungerer?

 

Jeg testet dette på 2 tlf.. funket ikke for meg eller mine venner iaff.. ikke med marketplacen.. du kan bruke det ja.. var heller ikke det jeg skulle frem til.. men at du ikke vil få marketplacen her i norge.. vi har enda ikke fått det til iallefall.. og vi har testet 20 tlf snart.. :p

Lenke til kommentar

Herregud

Jeg har Vodafon sitt simkort, setter det inn, kobler meg til WLAN, går inn i market, og vips! får opp masse nye apps og prisen på siden. Laster heeeeeelt fint ned, og så bytter jeg bare simkort når jeg har innstalert dem ferdig! NO PROBLEMO! fungerer SUPERT på min telefon, og mine 4 venners telefoner... Så du har litt feilinfo der kingshill

Lenke til kommentar

Jeg testet dette på 2 tlf.. funket ikke for meg eller mine venner iaff.. ikke med marketplacen.. du kan bruke det ja.. var heller ikke det jeg skulle frem til.. men at du ikke vil få marketplacen her i norge.. vi har enda ikke fått det til iallefall.. og vi har testet 20 tlf snart.. :p

 

Simkortet må være fra et land der market er åpent for paid apps

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om 2.2 kommer iløpet av dagen da, ser jo ikke lyst ut men.

 

Over til noe annet, rooting, slik jeg har forstått det, er det to metoder rundt om kring, vi har noe ala dette: http://myhtcdesire.com/modding/how-to-root-your-desire-easily-method-1 ved å bruke unrevoked, også har vi denne: http://android.modaco.com/content/htc-desire-desire-modaco-com/307365/14-jun-r6-riskfreeroot-htc-desire-rooting-guide-now-with-hboot-0-80-and-os-to-1-21-support/

 

Hva er forskjellen? unrevoked er nyere, og virker langt enklere, men begge oppnår det samme? Eller?

 

 

Edit: Når man snakker om sola så kommer den, der dukka den opp for min del når jeg trykka "Check now" også gitt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...