Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Kan være en oppdatering men hvis du har telefonen i laderen så gar den ofte ikke i dvale.

 

Slå den av og på, og følg med. Disse tallene blir resatt ved oppstart av telefonen.

 

Var noe greier her i tråden med Twitter tror eg. Og kalender. Men da ville du sett det i delvis våken.

 

Jeg tror jeg ville vurdert å prøvd å fjerne task killer'n. Har hørt at det gjerne er den som holder telefonen gående.

 

Har drept alle prosesser, inkludert task killeren og diverse av de faste prosessene som kalender, meldinger, gmail klokke osv, satt telefonen i standby et kvarter og sjekket igjen, og våketiden følger med hele tiden, og den er ikke i laderen... Seriously annoying!

Programmer som ikke har en aktiv prosess kan jo ikke holde telefonen våken, og den skal jo gå i standby så snart jeg trykker på knappen... Så det burde jo være en større forskjell, selv etter et kvarter. Don't know what to do anymore...

Bortsett fra factory reset, og det har jeg av obvious reasons lyst å unngå viss jeg kan!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981723478

Noen som har fått oppdateringen ennå??? Utrolig spent nå:dribble:

Har akkurat sjekka; Ingen oppdateringer finnes for telefonen.

Venter i spenning på oppdateringen jeg også! Har sjekka sikkert 30 ganger i løpet av kvelden og har ikke planer om å gi meg med det før oppdateringen er der :cool:

Lenke til kommentar

For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom?

 

Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med?

 

Noen som vet?

Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre.

 

Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da.

Fjerner den noe på mobilen?

 

Den fjernet ikke noe da jeg installerte den.

Lenke til kommentar

For å oppdatere til Froyo. Må man ha installert forrige oppdatering som kom?

 

Den som hadde med bedring av batteritid osv. Eller følger den med?

 

Noen som vet?

Enten så ligger det "innebygd" i den nye oppdateringa, eller så får du begge - først lastes den ene ned og så den andre.

 

Så jeg kan vel egentlig bare laste den ned nå da.

Fjerner den noe på mobilen?

 

Den fjernet ikke noe da jeg installerte den.

 

Måtte ikke fikse innstillinger til sånn som du hadde det før heller?

Lenke til kommentar

Har drept alle prosesser, inkludert task killeren og diverse av de faste prosessene som kalender, meldinger, gmail klokke osv, satt telefonen i standby et kvarter og sjekket igjen, og våketiden følger med hele tiden, og den er ikke i laderen... Seriously annoying!

Programmer som ikke har en aktiv prosess kan jo ikke holde telefonen våken, og den skal jo gå i standby så snart jeg trykker på knappen... Så det burde jo være en større forskjell, selv etter et kvarter. Don't know what to do anymore...

Bortsett fra factory reset, og det har jeg av obvious reasons lyst å unngå viss jeg kan!

 

Tror jeg har løst det, avinstallerte alle app's jeg kan unnvære, og slo telefonen av og på. Etter en halvtime er våkentid bare fem minutter, med 3g på og mail-synk osv. Men hvilket program som var synderen vet jeg ikke...

Så da kan jeg kose meg og vente på yoghurt :) (selv om jeg tipper vi kan få oss en god natts søvn før det skjer noe...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...