Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Blubba10 Froyo gir ikke paid apps til oss i Norge. Får muligheten til å lagre til SD, kanskje det du tenker på? Jeg bruker Leedroid rom med sense og froyo. Har gjort det et par uker. Vanelige brukere kommer sikkert ikke til å oppgradere en gang. Personlig kommer jeg ikke til å laste ned htc sin froyo update før jeg vet den blir rootet. Må tenke litt fremover. Er ikke sikkert htc kommer til å gi ut gingerbread 3.0 til desire. Og visst den ikke er rootet får du aldri 3.0.

 

 

 

Akkurat ja... da tror jeg at jeg venter på minnekortet som er bestillt og heller innstallerer en annen rom. anbefalinger? ble usikker på de i rom manager (premium, bortkastet penger).

Lenke til kommentar

For de som ikke har rootet så blir det kongelig med muligheten for å lagre appsene på minnekortet. I den forbindelse:

 

Hvordan vil dette foregå?

- Vil man få en opsjon på dette? Som f.eks. å kunne huke av under innstillinger på at

man vil lagre disse på SD automatisk?

Lenke til kommentar

For de som ikke har rootet så blir det kongelig med muligheten for å lagre appsene på minnekortet. I den forbindelse:

 

Hvordan vil dette foregå?

- Vil man få en opsjon på dette? Som f.eks. å kunne huke av under innstillinger på at

man vil lagre disse på SD automatisk?

Se videoen i denne artikkelen ca. 1:35

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...