Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når de har sagt helgen så kommer den i helgen? er fortsatt søndagen igjen da;)

Det kan da ikke være så vanskelig å bare legge den ut? Og hvorfor ei helg? De er vel ikke på jobb engang. De har sikkert personalfest i dag og sitter og ler av oss,hehe.

Lenke til kommentar

Ble litt i tvil å ta oppdateringa når det sies at man ikke kan roote telefonen noen gang kanskje, hvis man installerer den offisielle oppdateringa. Clicky!

 

Trenger ikke root enda, men jeg vil definitivt ha det i framtida når htc slutter å gi oppdateringer for Desire. Vil det komme muligheter for å roote igjen eller er det full stopp? Hva tror folk her? Irriterende at de skal fucke opp sånn for de som er interressert i å installere custom roms. Så jeg drøyer nok oppdateringa til jeg veit om jeg får muligheten til å roote telefonen i framtida.

Lenke til kommentar

når de har sagt helgen så kommer den i helgen? er fortsatt søndagen igjen da;)

Det kan da ikke være så vanskelig å bare legge den ut? Og hvorfor ei helg? De er vel ikke på jobb engang. De har sikkert personalfest i dag og sitter og ler av oss,hehe.

 

Haha :D

Lenke til kommentar

Først: Dette gjelder KUN Europa.. ;)

Andre: Flere og flere i UK, Nederland osv har begynt å få denne.. det virker som dem sendes ut i waves.. Det er enda lenge igjen av weekenden;) Jeg gleder meg som en skrulling.. Har alt bestilt 32GB minnekort:D

 

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:D

 

Det skjer ting rundt om i Europa.. vi er bare litt nedprioritert som vanlig:P

Lenke til kommentar

Først: Dette gjelder KUN Europa.. ;)

Andre: Flere og flere i UK, Nederland osv har begynt å få denne.. det virker som dem sendes ut i waves.. Det er enda lenge igjen av weekenden;) Jeg gleder meg som en skrulling.. Har alt bestilt 32GB minnekort:D

 

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:D

 

Det skjer ting rundt om i Europa.. vi er bare litt nedprioritert som vanlig:P

 

Hvem i UK og Nederland har fått den? Har ikke sett at noen har fått den på de forumene jeg har oppe for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Først: Dette gjelder KUN Europa.. ;)

Andre: Flere og flere i UK, Nederland osv har begynt å få denne.. det virker som dem sendes ut i waves.. Det er enda lenge igjen av weekenden;) Jeg gleder meg som en skrulling.. Har alt bestilt 32GB minnekort:D

 

Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:D

 

Det skjer ting rundt om i Europa.. vi er bare litt nedprioritert som vanlig:P

 

Ingen rapporter på xda om at den er ute enda ihvertfall... og de gutta skulle jeg tro var rimelig kjappe med å rapportere om de fikk den.

Lenke til kommentar

Angående fotografier, når jeg går inn på den mappen så vises også alle bilder som er knyttet opp mot album/mp3. Mulig å fjerne det?

Samtidig har jeg lagt inn en del mapper med bilder.disse vises kun under alle bilder. Vil gjerne få opp egne mapper i galleriet.

 

Evt noen som anbefaler noen galleri/bildefremvisere fra marked?

Lenke til kommentar

Bare for å være sikker. Jeg rootet telefonen i går med unrevoked. Jeg trenger ikke unroote den for å oppdatere til offisiell froyo sant?

 

 

Ikke nødvendig å unroote nei. Men du mister nok rooten. Og kanskje får den aldri tilbake.

 

 

Hmmm.. hva gjøre..? bruke en annen ROM? Hva er planene til folk der ute? med tilgang til paid apps via froyo, er vel behovet for vanlige brukere tilfredsstilt tilfredsstilt i større grad enn før, er derfor litt usikker på om jeg hva jeg bør gjøre..

Lenke til kommentar

@Blubba10 Froyo gir ikke paid apps til oss i Norge. Får muligheten til å lagre til SD, kanskje det du tenker på? Jeg bruker Leedroid rom med sense og froyo. Har gjort det et par uker. Vanelige brukere kommer sikkert ikke til å oppgradere en gang. Personlig kommer jeg ikke til å laste ned htc sin froyo update før jeg vet den blir rootet. Må tenke litt fremover. Er ikke sikkert htc kommer til å gi ut gingerbread 3.0 til desire. Og visst den ikke er rootet får du aldri 3.0.

Lenke til kommentar

Ett spørsmål mens vi venter:

I kontaktboken min, jeg har koblet alle mine kontakter med facebook osv.

Når jeg prøver å velge hvilket navn som skal vises (istedet for Ola Nordmann mob som jeg hadde før vil jeg eks ha facebook navnet som er Ola Nordmann Norway).

 

Når jeg endrer blir navnet endret i ca 5 min, men når jeg går inn å sjekker igjen er navnet som var før kommet tilbake :S Noen som vet hvordan jeg endrer permanent?

Lenke til kommentar

Bare for å være sikker. Jeg rootet telefonen i går med unrevoked. Jeg trenger ikke unroote den for å oppdatere til offisiell froyo sant?

 

 

Ikke nødvendig å unroote nei. Men du mister nok rooten. Og kanskje får den aldri tilbake.

 

 

Hmmm.. hva gjøre..? bruke en annen ROM? Hva er planene til folk der ute? med tilgang til paid apps via froyo, er vel behovet for vanlige brukere tilfredsstilt tilfredsstilt i større grad enn før, er derfor litt usikker på om jeg hva jeg bør gjøre..

Selv om Froyo kommer betyr vel ikke d at paid apps blir tilgjengelig i Norge allerede nå? Det kommer vel senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...