Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt er jeg superfornøyd med denne telefonen!

Men hvordan fjerner man det som kommer på en linje øverst ved f.eks mottatt mail, app ferdig nedlastet osv.. Noen måte å fjerne alt som ligger der på en gang? Eller forsvinner dette av seg sev etter en stund??

 

Og noen anbefalte rengjøring av den ?? Blir mye fingeravtrykk på denne her..

 

 

står tydelig FJERN øverste til høyre

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som om det blir mobil på meg før etter helgen :( Ser ut som om de ikke kjører ut post fra Omlastningsterminalene til postkontorene på en lørdag :cry:

 

De gjør det innenfor Trondheim hvertfall, for min har blitt sendt til Moholt Postkontor! Skal hente den så fort de åpner klokka 10 :D

Lenke til kommentar

Fikk min Desire fra MPX i dag, har problem med musikkspilleren. Etter en stund begynner den plutselig å skippe vilkårlig, hopper til neste sang etc. Noen som har dette problemet? Bruker et par Sennheiser PX100, ikke de orginale som fulgte med.

 

Tom

 

Tror jeg fant ut av dette, virker som jeg har kommet bort i av/på knappen mens den ligger i lommen. Bruker man HTC sin musikkspiller ligger det musikk kontroller på startskjerm som aktiveres uten å måtte låse opp skjerm. Synes forøvrig at av/på knapp kunne gitt litt mer motstand når man trykker på den. Eller så må jeg få meg større bukselommer...

Lenke til kommentar

Ondskap:

 

Vist du tenker på en vanlig pakke og ikke levering på dør, så ligger pakken på post i butikk fra dørene åpnes.

 

postbudet har bare med en lapp som legges i postkassen din som sier du har fått en pakke

 

 

men du har vel sporingsnummer, da kan du bare sjekke det tidlig i morgen og springe bort vist det står den har ankommet PIB. Trenger ikke vente på noe i postkassen

 

Eg bur på landet, så til vanleg ved service pakke, så tar posten den med på døra klokka 2 på ettermiddagen ca.

Så lurar eigentleg på om posten (den store lastebilen) ført kjem til butikken og slepper av all posten, også henter postbilen posten som skal ut der. Om den gjer det så har jau eg ein sjanse for å hente den :) Veit du det hadde det vore kjempeflott, evt. når posten plagar å komme der.

Posten kjem til distribusjonssentralen (postkontoret) først :) Viss eg var deg så ville eg ringt til postkontoret om morgonen og spørt om du kunne hente den der før dei reiser ut på ruta si. Eg jobbar i posten sjølv, og dette skjer både titt og stadig ;)

 

 

Vanligvis har postbud absolutt ingenting med SERVICE PAKKER(norges pakker) å gjøre. Disse ligger på postkontoret helt til den blir hentet av eier. postbud leverer bare ut hentelapper. Kunden kan og SKAL forvente at pakken ligger klar på postkontor vist det står så gjennom sporing på posten.no, og ikke at postbud tar den med på ruten sin.

 

Postbud jobber på distribusjonssentralen og ikke på postkontor/post i butikk, men på veldig små steder uten sentral, så går alt nok gjennom postkontor/PIB

 

en pakke som sendes som a-post er noe helt annet og disse leverer postbud i postkassen, postbud leverer også pakker på dør, men det er ikke service pakker)

Du er jo totalt på bærtur. Alle som bur over 1km vekke frå PIB har rett til å få pakkane levert på døra, og dette gjeld både a-post og servicepakkar. Desse blir levert på distribusjonssentralen og så tek landpostbuda dei med på ruta si.

Lenke til kommentar

Elkjøp har nå satt ned prisen igjen til 3895 :p Tror jeg like gjerne skal bestille med en gang, plager meg ikke å måtte vente litt, og sim-kortet til det nye abonnementet mitt blir ikke aktivt før om 10 dager

 

Jeg skulle egentlig kjøpe den selv på elkjøp, men siste nytt er at de ikke får inn telefonen før 26. april. En "insider" anslo uke 17 (starter 26.) eller uke 18 (starter 3. mai), så det blir for lenge for meg ihvertfall!

Lenke til kommentar

vet noen om det går an å ta med sporingsnr på posten, for å se om den tilfeldighvis er der, men ikke er scanet inn eller noe?

 

Lurer på det samme, ser ut som at sporingen har klikket hos meg.

 

 

Jeg mener det skal være fullt mulig. tror de bare opererer med ett nr på posten.

Lenke til kommentar

Har ikke mobilen selv enda, men står litt om design og størrelse i mobilens anmeldelse.

 

Ellers lurer jeg på om det er noen måte jeg kan legge Telenors Mobilsurf oppå mitt eksisterende Onecall-abonnement.

 

Lar dette seg gjøre på noen måte?

 

Bumper meg selv her. Noen som har peiling?

 

Har egentlig ikke troen på at der mulig å kombinere, men det hadde vært utrolig digg i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...