Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var telefonen endelig i hus! :D

Førsteinntrykkene er veldig bra. Fin størrelse, veldig kjapp, kongebra skjerm og generelt bare stas.

 

Eneste skuffelsen så langt er at høyttaleren virker veldig, veldig dårlig. Prøvde den under en samtale, og lyden var veldig dårlig. Skurrete og ikke noe særlig. Synd, men ikke så veldig viktig for min del.

Lenke til kommentar

Har bestilt min i natt og lurer på det med høyttaleren igjen. Er den høy, jeg men bråke den mye? jeg bryr meg lite om lydkvalitet den skal bare bråke mye noe som ikke mobilen jeg har nå gjøre slik at jeg ikke våkne av vekkeklokke eller hører anrop. Og hvordan er lydqualiteten ut av 3,5mm ? har noen prøvd med et paar gode propper eller hodesett?

Lenke til kommentar

Har ikke mobilen selv enda, men står litt om design og størrelse i mobilens anmeldelse.

 

Ellers lurer jeg på om det er noen måte jeg kan legge Telenors Mobilsurf oppå mitt eksisterende Onecall-abonnement.

 

Lar dette seg gjøre på noen måte?

 

Bumper meg selv her. Noen som har peiling?

 

Har egentlig ikke troen på at der mulig å kombinere, men det hadde vært utrolig digg i så fall.

 

Kan ikke tenke meg at det er mulig å kombinere..men onecall har vel egne surfeabmnt?

hva er så mye bedre med telenor mobilsurf kontra One call extra data. ser at 0,5 gb er 70 kr billigere.

Lenke til kommentar

vet noen om det går an å ta med sporingsnr på posten, for å se om den tilfeldighvis er der, men ikke er scanet inn eller noe?

 

Lurer på det samme, ser ut som at sporingen har klikket hos meg.

 

 

Jeg mener det skal være fullt mulig. tror de bare opererer med ett nr på posten.

 

Dei operere nok berre med eitt nummer, men det er ikkje sporingsnummeret. Du må skrive ned kollinummeret som òg står på sporingssidene til posten.

 

Skrevet på HTC Desiren min :-D

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg endre det?

Sett inn et norsk SIM-kort, gå på Markedet og last ned Spotify. Du trenger ikke ha norsk SIM-kort for å synce musikk eller noe, kun til å laste ned selve programmet.

 

Fikk denne endelig i hus i morges jeg også, og er så langt veldig fornøyd.

 

Men et veldig kjapt spørsmål: Hvordan velger jeg musikken fra minnekortet som ringetone?

Last Rings Extended på Markedet.

Lenke til kommentar

Jepp, da klarte jeg ikke dy meg lengere. 3999 fattigere :-) Ett par spm

 

1. Har OneCall. Noen som vet MMS og internett oppsettet? Desire finnes ikke i menyen hos OneCall

2. Hva søker jeg på i market for å få norskt tastatur?

 

1. Har du sett på http://onecall.no/kundeservice/androidoppsett.php? Har ikke Onecall selv lengre, så jeg vet ikke om dette funker.

 

2. Søk etter "scandinavian keyboard".

Lenke til kommentar

Meget stilig tlf, men må si at jeg ikke er vant til så avanserte mobiler:P Så to ting jeg lurer på... Hvordan setter man telefonen på lydløs? Og hvorfor kan man bare skrive veldig korte navn under kontakter? Får jo ikke med hele etternavnet til folk... Veldig slitsomt...

 

Takker for svar.

 

 

Nevermind, fant det ut...

Lenke til kommentar

Går det an å bytte ut "Telefon"-knappen nede på "skrivebordet" med for eksempel kontakter? Den store knappen ved siden av der man tar opp menyen med alle programmer!

 

Den gjør jo samme nytten som kontakter. Trykker du på tastene så kommer jo frem den kontakten du skriver navnet eller nummer til, derfra kan du jo gå videre inn på kontaktene og informasjonen om de.

 

Om ikke så har du jo valget favoritter nederst til høyre når du er inne på telefon knappen.

Lenke til kommentar

(Legge i mine innlegg)

 

Har lekt med Desire som kom i posten i dag...

Et (mange) befriende herlig steg opp mot iPhonefaen 3G jeg hadde før...

 

 

Hvordan får man se, / finnes det :roll: Apps man må betale for.?

Hvor finner man disse i Marked og hvordan setter man opp betaling av disse.?

 

EDIT : Enda et spørsmål, Epost, SMTP ble feil, hvordan kan jeg endre dette i etterkant, finner ikke oppsett av mailkonto... :blush:

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...