Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå gjort en avtale med min far der han legger ut for selve telefonen, så tar jeg avtaling til han hver mnd i et år istedenfor slik at jeg fortsetter med samme abonnementet jeg har, og får den så billig som mulig. Så var spørsmålet, hvor kan man få tak i denne så billig som mulig, gjerne i Oslo-området? Tenker da på fysisk i butikk, ikke over nett (det ser man jo lett på prisguiden) :)

Bestill fra MPX med levering i postautomat så kan du hente den på mandag etter 12/13 :)

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd SlideIT? Funker gull hos meg! Nesten som Swype (google it).

Det kjipe er at det må kjøpes etter en stund og betalingsmarkedet funker jo som kjent ikke her i Norge enda.. Anbefaler dere å teste det :)

 

Ellers godt fornøyd med telefonen! Uvant å gå fra en elskverdig N82 til en enda mer elskverdig Desire :)

 

PS: Billy bob; Du må TRYKKE på den optiske knappen (som om det skulle vært en vanlig knapp). Da får du tatt bilde.

Endret av Bronseku
Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd SlideIT? Funker gull hos meg! Nesten som Swype (google it).

Det kjipe er at det må kjøpes etter en stund og betalingsmarkedet funker jo som kjent ikke her i Norge enda.. Anbefaler dere å teste det :)

 

Ellers godt fornøyd med telefonen! Uvant å gå fra en elskverdig N82 til en enda mer elskverdig Desire :)

 

PS: Billy bob; Du må TRYKKE på den optiske knappen (som om det skulle vært en vanlig knapp). Da får du tatt bilde.

 

SlideIT er ganske så bra ja, men skulle gjerne hatt smileys på enterknappen slik som på scandinavian tastatur.

Lenke til kommentar

Får ikke til mms. Noen som kan hjelpe? Av og til får jeg motta men får ikke sende. Finner ikke feil med oppsettet men må være et eller annet galt. Har telenor. Funket fint med det samme jeg fekk mobilen men etter at jeg lastet ned hancent sms og deretter slettet det, da jeg ikke likte det, så fungerer ikke mms lenger. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Får ikke til mms. Noen som kan hjelpe? Av og til får jeg motta men får ikke sende. Finner ikke feil med oppsettet men må være et eller annet galt. Har telenor. Funket fint med det samme jeg fekk mobilen men etter at jeg lastet ned hancent sms og deretter slettet det, da jeg ikke likte det, så fungerer ikke mms lenger. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar :)

Hvis oppsettet er riktig, så burde det jo funke. Har du prøvd å reboote telefonen?

Lenke til kommentar
Den ligger vel på rundt 4 500,- uten abonnement på Elkjøp hvert fall. Da gjør den nok det på blant andre Lefdal og Expert.

Til den prisen bestiller jeg MYE heller over nett!

 

Bestill fra MPX med levering i postautomat så kan du hente den på mandag etter 12/13 :)

Dersom jeg først skal bestille på nett, velger jeg ikke MPX. Mange som er billigere: https://prisguiden.no/produkt/123456

 

På linken over er Dataspesialisten billigst, og de har en fysisk butikk i Oslo, så stikker nok dit på mandag og kjøper :) Jeg er ikke bundet til noe abonnement osv, og skal kjøpe den uten abonnement også.

Lenke til kommentar

Får ikke til mms. Noen som kan hjelpe? Av og til får jeg motta men får ikke sende. Finner ikke feil med oppsettet men må være et eller annet galt. Har telenor. Funket fint med det samme jeg fekk mobilen men etter at jeg lastet ned hancent sms og deretter slettet det, da jeg ikke likte det, så fungerer ikke mms lenger. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar :)

Hvis oppsettet er riktig, så burde det jo funke. Har du prøvd å reboote telefonen?

Må vær en innstilling en eller annen plass som er feil, men finner ikke ut hva. Fekk nettopp motta en mms, men jeg får ikke sende. kommer opp kan ikke sende melding, generisk nettverksfeil. Har til og med prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger uten at det hjalp :(

Lenke til kommentar

Får ikke til mms. Noen som kan hjelpe? Av og til får jeg motta men får ikke sende. Finner ikke feil med oppsettet men må være et eller annet galt. Har telenor. Funket fint med det samme jeg fekk mobilen men etter at jeg lastet ned hancent sms og deretter slettet det, da jeg ikke likte det, så fungerer ikke mms lenger. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar :)

Hvis oppsettet er riktig, så burde det jo funke. Har du prøvd å reboote telefonen?

Må vær en innstilling en eller annen plass som er feil, men finner ikke ut hva. Fekk nettopp motta en mms, men jeg får ikke sende. kommer opp kan ikke sende melding, generisk nettverksfeil. Har til og med prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger uten at det hjalp :(

Men når du tibakestilte til fabrikkinnstillinger, lot du da telefonen legge tilbake innstillingene dine fra backupen? I så fall vil du jo få tilbake også de som eventuelt er feil.

Lenke til kommentar

Får ikke til mms. Noen som kan hjelpe? Av og til får jeg motta men får ikke sende. Finner ikke feil med oppsettet men må være et eller annet galt. Har telenor. Funket fint med det samme jeg fekk mobilen men etter at jeg lastet ned hancent sms og deretter slettet det, da jeg ikke likte det, så fungerer ikke mms lenger. Håper noen kan hjelpe. Takker for svar :)

Hvis oppsettet er riktig, så burde det jo funke. Har du prøvd å reboote telefonen?

Må vær en innstilling en eller annen plass som er feil, men finner ikke ut hva. Fekk nettopp motta en mms, men jeg får ikke sende. kommer opp kan ikke sende melding, generisk nettverksfeil. Har til og med prøvd å tilbakestille til fabrikkinnstillinger uten at det hjalp :(

Men når du tibakestilte til fabrikkinnstillinger, lot du da telefonen legge tilbake innstillingene dine fra backupen? I så fall vil du jo få tilbake også de som eventuelt er feil.

Prøvde det først, men så la jeg inn alt på ny. Klarer bare ikke å finne kæ som vart feil.

Lenke til kommentar

Hvordan får man se, / finnes det :roll: Apps man må betale for.?

Hvor finner man disse i Marked og hvordan setter man opp betaling av disse.?

Du kan enda ikke se/kjøpe programmer som krever betaling. Google har ikke lagt til Norge som et godkjent land enda. Du må nok vente til telefonen blir rootet eller til Google legger til støtte. Det første alternativet skjer nok først.

 

Lader telefonen kjappest i ett veggstøpsel, eller i PCen? En USBport har vel begrenset output?

Veggstøpsel, uten tvil. Veggstøpselet har 1000mA mens en USB-port kun har 500mA. Altså dobbelt så mye output :)

 

 

HELDIGVIS likte jeg denne bedre en X10....... :-)

Men noen som har problemer med htc sync ? Jeg laster ned og laster ned, trykker på ikonet og å laste ned laste ned laste ned hele tiden

Kommer rett å slett ingen vei

Du må bruke den versjonen som følger med på minnekortet. Av en eller annen idiotisk grunn, har ikke HTC oppdatert den versjonen som ligger på internett enda, så den støtter ikke Desire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...