Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Da har jeg bestilt det samme invisibleshieldet som deg, og håper jeg slipper å vente så lenge som du måtte.

Fikk forresten 50% rabatt, det samme kan alle andre få her: http://www.zagg.com/community/contest.php (ihvertfall opp til 50%, noe jeg fikk på 3. forsøk). Du blir samtidig med i en konkurranse om å vinne en iPad, ÆSJ!

Jeg gjør regning med at du blir fornøyd med Invisible Shield. Bare se et par installasjonsvideoer slik at du vet akkurat hva du skal gjøre.

 

eimo99: Både jeg og min bror fikk slike "rabattkoder", så du er ikke "spesiell". :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Kjøpte meg en Legend i dag. Flott telefon! :) Men det er en ting jeg lurer på.. hvordan få lagt inn feks været på "min plassering" under klokka på skrivebordet?

Lenke til kommentar

Gratulerer : D

Dette skjer ved automatisk synkronisering..

 

Trykk på selve værikonet, så Menu, Innstillinger, Oppdater Automatisk osv.

Evt. bruk oppdateringssymbolet nede til venstre etter å ha trykt på værikonet.

 

 

Ser nå at jeg kanskje misforsto, om det er tilfelle, spør igjen : p

 

Evt. Legg til ny widget, Vær, så får du velge plassering widgeten skal vise vær for.

Endret av nosa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har du sett.. jeg fikk fram været på skrivebordet. Men ikke under klokka. Fikk 3 valg om widget, og det var bare nr3 altså den minste som jeg fikk fram. Så hvordan få widgeten bort i fra skrivebordet igjen? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har noen spørsmål rundt innstillingen "bakgrunnsdata" & "autosynk" hvor mange Mb data drar telefonen i døgnet når denne funksjonen er aktivert? Ser for meg at det kan bli dyrt å ha denne funksjonen aktivert hele tiden?

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål rundt innstillingen "bakgrunnsdata" & "autosynk" hvor mange Mb data drar telefonen i døgnet når denne funksjonen er aktivert? Ser for meg at det kan bli dyrt å ha denne funksjonen aktivert hele tiden?

 

Slenger meg også på dette spørsmålet; så lenge jeg har mobilt nettverk bruker den vel ikke dette for å laste ned data selv om bakgrunnsdata/autosync er på...?

Lenke til kommentar

Fikk meg en Legend idag og er så langt veldig fornøyd. Men en ting jeg lurer på, hvordan lukker man programmene helt? Til slutt blir det jo liggende fullt av programmer å kjøre i bakgrunnen som man ikke bruker...

Android lukker programmer etter behov, minnet blir aldri brukt opp.

 

Last ned ein Task Manager :)

 

What i said; unødvendig

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noen issues med det hvertfall og bruker ikke tastmanager. Men merk at måten ting "styres" på kanskje ikke er helt innlysende. Går man ut av et program ved å trykke på tilbake knappen "lukkes" programmet, mens hvis du trykker på home legger det seg i bakgrunnen, kjørende. Holder man inne home knappen får man opp sist brukte programmer, men desverre er det ingen måter å skille mellom hvilke programmer som faktisk er aktive/kjører og hvilke som er lukket så det må du isåfall styre selv, med mindre du velger å bruke en task manager.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Last ned ein Task Manager smile.gif

 

What i said; unødvendig

 

Så det at batteriet varer lenger, fordi jeg killer tasks, er noe jeg bare innbiller meg?

 

Når programmer minimeres; lagres tilstanden til programmet i minnet. Det tar så godt som ingen prosessorkraft å holde programmet i minnet. Etterhvert som mobilen brukes, brukes også mer minne. Når ledig minne begynner å bli lite lukker Android selv programmer som er lagret i minnet.

 

Dersom du dreper programmer selv blir ikke tilstanden lagret og oppstart av programmet vil ta lengre tid, mer batteri og mer prosessorkraft.

La Android styre det selv smile.gif

http://lamp.epfl.ch/~linuxsoft/android/android-m3-rc22a/docs/images/activity_lifecycle.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...