Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har vanskeligheter for å tro at du kan ha greid å fremtvinge en slik flekk selv. Jeg ville helt klart kontaktet de rette folkene. ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg lastet ned Handcent SMS for å få en litt mer fancy meldingsapplikasjon. Men plages! Når jeg får en melding så blir det to ikoner oppi hjørnet. Det ene er det standard ikonet som kommer når man får meldinger med standard meldingsleseren. Det andre er et Handcent ikon. Problemet er at når jeg har lest meldingen forsvinner bare Handcent ikonet. Og hvis jeg trykker på ikonet så kommer det jo opp et varsel om en ny melding (som jeg har lest) og når jeg trykker på det varslet åpner Handcent seg. Uten at ikonet eller varslet forsvinner.

Jævla irriterende.

Har deaktivert den standard meldingsleseren i innstillinger uten hell..

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med at tlf ikke vil ringe ut..?=

Det skjer bare innimellom men alltid når det haster litt :)

noen ide på hva det kan være?

tlf fungerer fint ellers men som sagt noen ganger når jeg trykker på navn som jeg skal ringe ringer den ikke opp og går bare tilbake til navne lista??

Lenke til kommentar

Har opplevd akkurat det samme. Når jeg trykker på den jeg vil ringe, skjer det ikke noe, det er akkurat som at telefonen ikke oppfatter at jeg har trykt. Må gjerne vente ett minutt elns så funker alt plutselig som om ingenting har hendt. Aner ikke hva det kan være, men det skjer så sjeldent at jeg ikke bryr meg så mye om det.

Lenke til kommentar

Se video http://89.151.196.15/Teit%20skjerm.avi

 

Som dere ser ut ifra videoen er ikke touch-funksjonen på skjermen noe god lengre.

Trykk i det horisontale området hvor søkeknappen i "Marked" blir heller ikke registrert.

 

Applikasjon som blir brukt: Multitouch Visible Test, av Battery Powered Games, LLC

 

Videoen vises i en filmavspiller som støtter Xvid. Dette gjør f.eks VLC(http://videolan.org).

 

 

Er dette noe jeg selv kan gjøre noe med?

Service/bytte vil vel være gratis?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har Tele2 sheriff og har ikke peiling på hvordan jeg kan sjekke forbruket mitt. Har dog ikke fått regning siden jeg fikk abonementet i desember i fjor.

Lenke til kommentar

Litt OT,men byttet over til tele2 fra telenor når jeg kjøpte Legend mobilen. Finnes det noe måte for og sjekke fakturaen på mobilen?

 

På telenor sine "mine sider" kan du logge deg inn med tlf nr og et passord, mulig du må registrere deg først, og der kan du ett eller annet sted i menyen under min faktura eller no finne "påløpte kostnader" der står det hvor mye man har brukt utover det som evt. skulle vært inkludert i abonnementet eller utover den faste månedsprisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...