Gå til innhold

HTC Legend, den lekreste Android telefonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også med pc? Isåfall har de enten veldig lav oppdateringsfrekvens, eller en feil. Du kan jo kontakte de for å høre?

 

logga på igjen, har skjedd noe nå!, men ligger nok litt etter....

Forbruk siden siste faktura

Samtaler 00:07:23

Utlandssamtaler 00:00:00

SMS 1 st

MMS 0 st

Data 0 NOK

Andre tjenester 0 NOK

Total: 6 NOK

 

Har sendt litt mer en 1 sms :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Velkommen til forumet! :D

 

Jeg er meget fornøyd med min. Faktisk så fornøyd at jeg nevner det så fort anledningen byr seg. Så takk du skal ha for å gi meg nok en anledning til å nevne dette. ;)

Hva du mener med "småfeil" er jeg usikker på, men har ingen problemer her.

Lenke til kommentar

Takk for det :D

 

Med småfeil mener jeg; har lest flere steder at nettet kan være litt " vanskelig"?

Men hvis det er det eneste som trekker ned, så kommer jeg til å kjøpe legend !

 

Noen som kan fortelle meg hvor lang batteritid den har? Skjønner at dette avhenger av hvor mye du surfer på nettet osv, men sånn ca?

Lenke til kommentar

Jeg lader min telefon daglig. Bruker den en del til surfing på WiFi, og mitt inntrykk er at batteriet tømmes ganske fort av skjermen, selv om jeg har skrudd den ned til ca 10-20 % lysstyrke. Jeg har nesten alltid under 50 % batteri igjen når det er leggetid, så da blir det lading :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Da var oppdateringen lastet ned og installert på telefonen. For en forskjell! Kamera kan ta bilder i 3D og skjermen fikk full-HD-oppløsning! :D

 

Fra spøk til revolver: Jeg har egentlig ikke merket så mye forskjell. Mulig det gikk enda glattere (hvis mulig) å scrolle i lister og slikt, men det er godt mulig dette bare er en placebo-effekt.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Fått meg ny skjerm nå, så får jeg vel også sjekke ut den nye oppdateringen : )

 

Jeg må også skryte av mcare som reparerte telefonen min såpass fort! Postet den selv fredag, de mottok den tirsdag(mandag var helligdag), skjermen var byttet onsdag, sendt tilbake torsdag, og i butikk på mandag. Fikk ikke anledning til å plukke den opp før nå.

Er noen merker etter åpning o.l, men ikke sjenerende på noen måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har et abonnement på Legenden min nå som gir meg fri bruk av nett, er det noen måte å bruke mobilen som modem til PCen? Har ofte med meg laptop, så kunne vært kjekt å bukt den på nett.

 

Har prøvd å sette tilkoblingsvalget når jeg setter i kabelen til Internett-deling, men det skjer ikke noe, Windows klager på at den ikke klarer å installere drivere. Finner heller ikke drivere noe sted på nettet, ihvertfall ikke som jeg har funnet.

 

Kan forsåvidt også bruke bluetooth hvis det er mulig der, har ikke prøvd den metoden enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...