Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du har truffet tanksen med tracer dart pistolen, vil du se et firkantet rødt lys når du sikter mot den med RPG, uansett hvor du er, gjennom vegger eller fjell. Sikt rett mot det røde lyset til den er "locked". Da kan du skyte om så rett opp i luften, og treffe tanksen.

 

Og selvfølgelig kan du ikke skyte gjennom veggen/fjellet. Da blir det epic fail :p

Lenke til kommentar

Et lite klipp fra World War 2 mission i Bad Company 2 er leaked på nettet.Nedenfor er det et lite klipp fra BFBC2 singleplayer campaign WWII.

Forrige måned antydet ESRB at det var WWII mission i BFBC2 da de ga ut sin første vurdering av spillet.Denne videoen bekrefter dette.Bilde kvaliteten er ikke så bra men den er grei nok.

 

http://bc2online.org/

 

Bildet på siden her, minner om Iwo Jima fra vårt kjente BF1942

 

Direkte link.

Lenke til kommentar
Kan du kun låse deg på dine egne trace darts?

 

Nei, men er alt for få som tracer føler jeg.

 

Hva mener dere? Jeg har låst meg på min egen trace dart opp til flere ganger? Ser jo også folk gjør det på nettet, hvis man ser videoer av folk på youtube.

 

Opps. Mente ja

 

Ja som i kun låse seg inn på sine egne trace darts?

Lenke til kommentar
Ah, dette er PS3 tråden :blush: Men anyway, hvordan gjør du det?

 

1: Bruk Tracer-pistolen og skyt på et fiendtlig fremkomstmiddel.

2: Du vil nå se en tekst som sier "Tracer dart placed (30 pts)" eller noe lignende. Du vil også se en slags firkant som er over målet ditt.

3: Sikt RPGen eller hva enn du bruker på målet ditt og vent 2-3 sekunder. Når du ser at det kommer en avstand under firkanten så er det bare å skyte i vei. Jeg anbefaler å skyte langt opp i lufta for å være sikker på at den ikke treffer et tre eller noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...