Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å?

Prøv og lag ny PS3 bruker eller noe? :O

 

Slipper jo ut til uka så er jo ikke noe hastverk da :)

Jepp, satser på at spillet ganske snart ligger i postkassa, så gidder ikke stresse noe mer med demo nå. Titter heller på litt videoer og gleder meg :D

 

Hehe! Samme her! Spiller demo, ser på videoer, leser på forumer osv! Klarer ikke vente! Spiller også BFBC bare for å ha litt forskjellige baner. Men det suger rett og slett. Ingenting å stille opp mot i forhold til BFBC2 sin demo. Sier litt.

 

Det er altfor lenge til!

 

Siden beta på PC er over om 2 dager lar jeg ingen tid gå til waste. Tar en snus i leppa og fyrer opp hagla !

 

:)

 

Light em up!

Lenke til kommentar

Aim på den firkanten som vises når du har skutt en trace dart, når du ser avstanden til målet så er det bare å sikte oppover (hvis den er skjult) og håpe på det beste. Fungerer bare med 2 av de 3 rpg'ene tror jeg.

 

Edit: "#!¤#Q% drittforum, klarte å svare på en post på første sida :)

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar

Hehe! Ja, nytt system på forumet. Litt uvant.

 

Noen som vet hvordan spillet blir kontra beta og demo?

 

På demo har man f.eks 1 håndgranat, og på beta har man 3(?). På det første BFBC hadde man jo opp til 5 stk når man var assault.

 

Jeg syns gjerne man kan ha 2 håndgranater. Greit å ha mer enn 1. Har man like mange som på BFBC så satt jo bare folk å kastet dem ut fra ammostasjoner, og håpet på det beste.

 

Håper på 2. Er også litt morsomt hvis det bare blir 1, da soldatene har 2 eller 3 hengende på seg.

Lenke til kommentar

Skulle vært litt mer å gjøre med våpnene ja! Enig der!

 

Nei, skjønner at flash ikke brukes midt på slagmarken, men føler ikke man trenger det siden fienden aldri i verden vet hvor du kommer inn i huset her. Hehe! Plutselig er hele veggen bak deg nede, og du får to skudd i bakhodet før du har rukket å forstå hva som har skjedd. Flash trengs ikke.

 

Men det er da Red-dot attachments til våpnene?

Lenke til kommentar

Var helt avhenging av Recon og Engineer. Men nå er det mest Assault det går i. XM8 er våpenet det går i på demo, men blir nok m16 og AUG det kommer til å gå i med hele spillet. Nå er spillet like om hjørnet! Gleder meg!

 

Men hadde ett spørsmål, noen som vet om M95 kommer til å drepe på ett skudd? I virkeligheten kan den jo drepe deg om den treffer deg i beinet(river ett svært hull i beinet, eller beinet av). Den har jo fullt på power. Den må jo nesten drepe på ett skudd. Latterlig at den ikke gjorde det på BFBC..

Lenke til kommentar

Helt forskellig fra meg da så? jeg bruker nesten bare assault :new_woot:

 

Nådde forresten 100 knife kills her om dagen + 2 gull stjerner på sniper'n :D

 

+ at jeg bytta til HD i går, ble en helt ny oplevelse spørr du meg :p

 

 

edit: leif var her

Bytta til Full HD Tv?

Dumt spm kanskje, men er det kjempestor forskjell på grafikken fra HD klar tv til Full HD?

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Helt forskellig fra meg da så? jeg bruker nesten bare assault :new_woot:

 

Nådde forresten 100 knife kills her om dagen + 2 gull stjerner på sniper'n :D

 

+ at jeg bytta til HD i går, ble en helt ny oplevelse spørr du meg :p

 

 

edit: leif var her

Bytta til Full HD Tv?

Dumt spm kanskje, men er det kjempestor forskjell på grafikken fra HD klar tv til Full HD?

 

nei, demoen kjører 720p (hd ready) så du vil ikke få noe bedre resultat med en full hd skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...