Gå til innhold

Hvordan kan jeg se eldre ut? :)


Anbefalte innlegg

Hey!

Gutt på 17 som lurer på hvordan jeg kan se ett år eldre ut så de ikke maser så mye om legitimasjon ;)

Går somregel i Dongeri bukser, sorte t-skjorter (Med band logoer på) og skinnjakke når det ikke er for kaldt. Har litt halvlangt hår og minimalt med skjegg : P

 

Noe æ kan gjøre så jeg kan få kjøpt snus uten at jeg må mase på alle 18 åringene? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barber alt håret og skaff deg en militæruniform fra forsvarets overskuddslager. Alle i forsvaret er over 18, og de i butikken tror sikkert at du er på perm eller noe :p

 

Hvis du ikke er så desperat at du gidder å prøve den metoden kan du gjøre som alle andre mindreårige som skal ha seg snus, altså skaffe fake legg eller prøve å finne noen som gir faen. Kiosker eid av utlendinger er ofte en god mulighet...

Lenke til kommentar
Barber alt håret og skaff deg en militæruniform fra forsvarets overskuddslager. Alle i forsvaret er over 18, og de i butikken tror sikkert at du er på perm eller noe :p

 

Hvis du ikke er så desperat at du gidder å prøve den metoden kan du gjøre som alle andre mindreårige som skal ha seg snus, altså skaffe fake legg eller prøve å finne noen som gir faen. Kiosker eid av utlendinger er ofte en god mulighet...

 

 

Jeg er i HVU (Heimevernets ungdom) så jeg har full felt-1 og m-98, men kan ikke gå i det på fritiden. Jeg har også vurdert å bruke den for å få kjøpt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...