Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er skuffet over at gruppekvaliken utspilte seg på en så forutsigbar måte; jeg hadde håpet at noen underdogs gikk videre, at noen store favoritter ble slått ut mot all forventning og at vi hadde fått et overraskende sluttspill. Dessverre ser det ut til at alt vil bli avgjort mellom den "vanlige gjengen" av vesteuropeiske nasjoner.

 

Når det er sagt gleder jeg meg til å se Spania mot Frankrike og England mot Italia.

Lenke til kommentar

Jeg tror mye skal til for at et svekket Hellas klarer å stå imot Tyskland en hel mesterskapskamp. Spesielt når det er utslagsrunde.

 

At Portugal slår ut Tsjekkia anser jeg som sannsynlig, men Tsjekkia har overrasket stort tidligere.

 

De andre to kampene er også ganske åpne vil jeg si. Verken Italia eller England har imponert meg, og det har ikke Spania heller. Om Frankrike har dagen kan de slå ut Spania hvertfall.

Lenke til kommentar

Uten å være en sprellemann ville ikke Balotelli vært større enn det Ritchie de Laet er. På sitt beste. Han vet det nok like godt som agenten hans. At han er avhengig av ablegøyer og kontroverser for å nå noe som helst. Han har hatt god nok tid på å bevise seg som det unike talentet han ble hypet opp som. Han har egentlig ingenting bortsett fra at han skyter i 10 av 10 situasjoner (og deretter scorer en gang i blant) og selve personen. Legende og drittspiller. Akkurat som Kuyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...