Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!


Latias

Anbefalte innlegg

Liker både Tyskland og Danmark jeg, pesskjedelige kamper, bra resultater. Reprise fra '92? :D

 

Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår.

Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår.

Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut.

 

Tæhæ. Du glemmer tydeligvis historien imellom Nederland og Portugal. Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort. At di garantert slår Portugal ser jeg på som veldig usikkert, spesielt med tanke på hvor utrolig dårlig forsvaret var idag. Tyskland slår di IKKE!

Lenke til kommentar

Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår.

Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut.

 

Tæhæ. Du glemmer tydeligvis historien imellom Nederland og Portugal. Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort. At di garantert slår Portugal ser jeg på som veldig usikkert, spesielt med tanke på hvor utrolig dårlig forsvaret var idag. Tyskland slår di IKKE!

 

Hverken Tyskland eller Portugal så spesiell skremmende gode ut heller. Nederland har noen utfordringer i forsvaret, men stiller med Europas sterkeste angrep.

Nederland er et helt annet lag enn det som stilte i EM 04.

 

Så om Nederland får dreisen på angrepsspillet så kan de vinne alle kampene.

Lenke til kommentar

Neppe, Nederland er langt bedre enn det de viste i dag, de var i grunn overlegne Danmark som hadde gullhår.

Nederland kommer til å slå Portugal og muligens Tyskland, ser fortsatt for meg at Danmark og Portugal ryker ut.

 

Disse kampene her blir som regel alltid et fyrverkeri uten like av stygge taklinger og kort.

 

Nettopp derfor ser jeg frem til kampen, samtidig som jeg stripper EM laget mitt for tyske og portugisiske spillere. Det har ikke vært alt for mange kort hittil, men spørs om ikke antallet øker kraftig etter nevnte kamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...