Gå til innhold

Skal dere ut og reise til sommeren?


Anbefalte innlegg

Ganske enkelt: skal dere ut og reise i sommerferien? Vet det finnes en tråd om neste reisen, men det kunne vært fint å se om dere skal reise vekk til sommeren, og i såfall hvor? Noe spennende?

 

For min del blir det 3 uker i Side, Tyrkia sammen med min samboer i begynnelsen av juni. Skal bo på dette femstjerneshotellet med alt inkludert;

AYTHEME1063_2_49.jpg

 

AYTHEME1074_2_49.jpg

 

Skal bli deilig å bare nyte livet. Gleder meg veldig. Ellers blir det vel mest jobbing for min del resten av sommeren. Skal sies, bor på sørlandet (Kristiansand), så da blir det vel å nyte sommeren ved sjøen innimellom arbeidsøktene.

 

Legg gjerne med bilder til dit dere skal reise! :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk planer og reise til USA, Florida (Miami området) i sommeren. Desverre er planene endå ikkje lagt på bordet siden par venner eg skal reise med har ikkje ordnet penger for billetene endå.

 

Tanken var og reise på forskjelige attraksjoner (Kennedy space center, Reise med svampe båt og ein del andre aktiviteter) og ta det rett og slett med ro

Lenke til kommentar

Det blir antagelig reising i sommer, men jeg er veldig sent ute med planleggingen da jeg har et par utfordrende turer i vår som enda ikke er helt spikret.

 

Øygruppen Scilly utenfor Cornwall står høyt på ønskelisten, men er usikker på hvordan jeg skal reise dit og hvor mye tid som må av settes og om jeg skal ta litt av Cornwall med i samme slengen. Klarte ikke bestemme meg i fjor og tok Scotland istedenfor. Håper jeg klarer bestemme meg i tide for å komme meg dit i sommer.

http://www.simplyscilly.co.uk/

Lenke til kommentar

Denne sommeren må jeg gjlre det jeg ikke fikk gjort i fjor.

Vi kom hjem fra ferie 6. juli og da begynte regnet.

Dermed fikk jeg malt hverken hytte eller hus og det må gjøres nå.

 

Planen blir derfor 3-4 uker på hytten med maling på de formiddagene været tillater det og ellers avslpping ispedd litt fisking og fjellturer.

 

En og annen liten tur rundt i Norge kan det selvfølgelig bli.

Lenke til kommentar

Da samboeren er student for tiden, blir det 2 uker i begynnelsen av juni i leiligheten til mor og far i Playa flamenca, Spania. Billig ferie. Som trådstarter, bor jeg også ved sjøen, så får vi litt bedre vær enn i fjor er det ganske kos hjemme om sommeren også.

 

 

 

Borte bra

Costa%20Playa%20Flamenca%20&%20La%20Zeniaieja.jpg

 

Hjemme best:

57_181202708_xl.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Jeg skal med en hel gjeng til Kos i Hellas. Har aldri hørt om plassen, så jeg har ikke så mye å si, men det sies å være et bra sted for ungdom. Noen som har erfaringer å dele?

 

Tja, vet ikke helt hva du vil vite, men er vel fint for unge som vil feste. Selv var ikke det helt plassen for meg, men hver sin smak. Husker at jeg syntes det var en rimelig "vill" plass.

Lenke til kommentar
Vill mtp. uteliv og slikt?

 

Ja, hehe. Vi var på familieferie og for å si det slik: vi reiste ikke inn til byen om kvelden. Selv ble jeg bare sliten av å bevege meg forbi de verste festestedene. Mye barer, restauranter osv beregnet for de unge. Festing til den store gullmedaljen.

Lenke til kommentar
Vill mtp. uteliv og slikt?

 

Ja, hehe. Vi var på familieferie og for å si det slik: vi reiste ikke inn til byen om kvelden. Selv ble jeg bare sliten av å bevege meg forbi de verste festestedene. Mye barer, restauranter osv beregnet for de unge. Festing til den store gullmedaljen.

Lyder ganske bra så lenge det ikke går helt av skaftet! Takk for infoen. :)

Lenke til kommentar
Er det ikke litt sent etter at turister fra USA kommer dit.

 

Og husk det er midt i orkansesongen.

 

har ikke lest så mye i reiseboken min enda men hvis det er da alle de amerikanske turistene kommer dit skal jeg flytte det litt. trodde orkansesongen var litt tidlifere men det hadde jeg vel funnet ut av hvis jeg hadde begynt å lese nå....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...