Hallais Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Med hver eneste oppstart av datamaskinen får jeg opp Verifying DMI Pool Data AMD Data Change. Den står med dette bildet i over 10sekunder hver gang. Kan det ha noe med at pc'en kan finne på å låse seg uten grunn. Som oftest skjer dette når jeg bruker firefox. I dag skjedde det uten at jeg brukte firefox. Går nesten utifra at det er hovedkortet, men har ingen mulighet å teste dette. Noen mening om dette?
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 "Verifying DMI Pool" har med cmos settings (BIOS) å gjøre. Eventuelt ugyldig lagret cmos settings. Har ingenting med hva du kjører/kjørt av programmer i windows å gjøre. Prøv med å "entre" BIOS/cmos settings - load optimized defaults - + save & exit .
Märtha og Durex Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Det skjer når PC'en leter etter en BOOT device. Om du i tillegg har mange Crash eller heng i Windows kan det skyldet Boot disken din.
Syar-2003 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Det skjer når PC'en leter etter en BOOT device. Om du i tillegg har mange Crash eller heng i Windows kan det skyldet Boot disken din. Det har ingenting med dette å gjøre , se : http://www.wimsbios.com/faq/verifyingdmipooldata.jsp
Märtha og Durex Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Jo, det er ikke utelukket. De fleste BIOS'er skriver meldingen til grafikkortet etter de har urøtført instruksjonen, så i noen tilfeller henger en seg opp i den siste meldingen uten at den viser feilen. Det neste som skal skje er å begynne Boot prosessen og det kan være det som skaper feilen (som ikke er noen feilmelding) her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå