Gå til innhold

Hvilken versjon av World of Warcraft bør jeg skaffe?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått meg en chill jobb ved en datamaskin, så fant jeg nettop ut at WoW ville vært et utmerket tidsfordriv;P

 

Hvor bør jeg laste det ned? Hvilken versjon bør jeg laste ned?

 

Har en Acer Aspire 5920G - ATI Mobility 3470 - 3GB Ram og Core 2 Duo T5750 2GHz

 

På forhånd takk!;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke klarer det minste hakk er ikke nødvendigvis MMOs det store for deg. I alle onlinespill kan linja du sitter på være medvirkende til "hakking" eller "lag" i spillet. Det er ikke ikke bare selve maskinvaren som påvirker det.

 

Skal du spille wow så er det egentlig bare en versjon å spille i dag. Det er siste utvidelsespakke, Wrath of the Lich King. Du trenger orginal-wow og TBC utvidelsen for å spille WotLK. Last ned klienten fra WoW's hjemmesider elle installer alt fra WotLK DVDen. Den skal ha alt du trenger bortsett fra de siste patchene.

 

Jeg kjenner ikke moderne maskinvare og spesielt ikke for bærbare, så det eneste jeg kan si om maskinen din er at 3GB ram er ok, men mer er alltid bedre. Har selv 3 GB ram og har vært aktiv raider med lite lag og sjelden hakking. Noe load-tider i storbyene hvor det er masse folk er uansett noe som du må leve med.

 

EDIT: Kom på at du kan teste maskinen på www.systemrequirementslab.com for å se om du oppfyller minstekrav og anbefalte krav for en rekke spill, også wow.

Endret av Maltas
Lenke til kommentar

Har samme pc som deg. Funker fett;) Vekk med skygge og litt ned på noe av det andre, og du spiller med rundt 30- 50 fps ute i northrend, 60 inni hus og... 3 - 7 i wg:P

Si meg.. hvordan fikk du så awesome jobb o.O

 

Selv må jeg opp 6 hver morgen for å løfte flere tonn gjennom en 7 1/2 t arbeidsdag :'(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...