Gå til innhold

Ensidia bannet i 72 timer, 25 LK first kill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er mange flere som ville vært misfornøyde med Blizzard dersom de skulle ha belønnet juksing.

 

Ensidia frapset kampen men siden denne filmen viser at de jukset med vilje kommer de neppe til å legge den ut på noe nettsted.

 

Noe som også forklarer hvorfor Ensidia ordlegger seg slik som de gjør, "alle andre topguilds ville gjort det samme", "ikke vår feil at det er mulig å exploite i kampen" osv.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Crispin, Grunnen til at du ikke får se fraps-filmen er at den avslører at det ble exploitet med vilje. Chatloggene som Blizzard har tilgang til viser akkurat det samme.

 

Husker du hvem som krevde at Exodus skulle vise opptakene fra Yogg-kampen når de ble beskyldt for juks? Det var Ensidia som krevde dette. Og nå nekter de selv å vise opptakene fra deres egen kamp, for det viser årsaken til at Blizzard bannet dem.

 

Hadde Ensidia snakket sant og ikke prøvd å skjule hva som skjedde så ville jeg sikkert ha sett saken på en annen måte.

Lenke til kommentar
Crispin, Grunnen til at du ikke får se fraps-filmen er at den avslører at det ble exploitet med vilje. Chatloggene som Blizzard har tilgang til viser akkurat det samme.

 

Husker du hvem som krevde at Exodus skulle vise opptakene fra Yogg-kampen når de ble beskyldt for juks? Det var Ensidia som krevde dette. Og nå nekter de selv å vise opptakene fra deres egen kamp, for det viser årsaken til at Blizzard bannet dem.

 

Hadde Ensidia snakket sant og ikke prøvd å skjule hva som skjedde så ville jeg sikkert ha sett saken på en annen måte.

Unnskylder dette at Blizzard sitter å ser på og likevel ikke gjør noe? Hvis Ensidia skjønte hva som foregikk kan du være 100% sikker på at Blizzard å gjorde det.

Lenke til kommentar
Unnskylder dette at Blizzard sitter å ser på og likevel ikke gjør noe? Hvis Ensidia skjønte hva som foregikk kan du være 100% sikker på at Blizzard å gjorde det.

 

At de ikke gjorde noe stemmer vel ikke helt, ettersom de bannet juksemakerne og fjernet achievement og byttet.

 

Det svaret sier vel alt om hvor mye du har forstått/fått med deg her.

Lenke til kommentar
Unnskylder dette at Blizzard sitter å ser på og likevel ikke gjør noe? Hvis Ensidia skjønte hva som foregikk kan du være 100% sikker på at Blizzard å gjorde det.

 

At de ikke gjorde noe stemmer vel ikke helt, ettersom de bannet juksemakerne og fjernet achievement og byttet.

 

Du høres ut som en misunnlig unge for å være ærlig. Som om Ensidia tok fra deg noen du var glad i.
Lenke til kommentar

Pycnopodia, jeg kan også si at du har speedhacket 24/7 underground for å raskere farme diverse herbs/ores, og du har en film som viser deg når du spiller. Men siden dette viser at du jukser, vil du ikke legge den ut.

 

Ja, det kan jeg si, men ikke faen om det er et ord av troverdighet i det. Det er en påstand uten grunnlag, noe også dine uttaler i de siste innleggene er.

Lenke til kommentar
Pycnopodia, jeg kan også si at du har speedhacket 24/7 underground for å raskere farme diverse herbs/ores, og du har en film som viser deg når du spiller. Men siden dette viser at du jukser, vil du ikke legge den ut.

 

Ja, det kan jeg si, men ikke faen om det er et ord av troverdighet i det. Det er en påstand uten grunnlag, noe også dine uttaler i de siste innleggene er.

 

Bare at jeg ikke er blitt bannet, noe Ensidia var blitt. Tror du egentlig på Ensidia som sier at for første gang så har samtlige members "glemt" å frapse world first kill?

Lenke til kommentar

De jukset uten å vite det selv, pga dårlig play testing fra Blizzard sin side. Saronite Bombs er med i rotation til "alle" rogues, og det ble bevist at roguen det her snakkes om gjorde akuratt det samme de andre bossene det omtalte runnet. Det var til og med en GM til stedet og så på tries, men som ikke gadd å si i fra om buggen før etter LK var død.

 

Dette er 100% Blizzards feil. Ensidia gjorde ikke noe galt, og de fortjener WF.

Lenke til kommentar

Har dere stoppet opp og tenkt over at blizzard sitter på beviser de ikke deler med resten av verden? De diskuterer ikke dette på forums (det tar ensidia sine fanboys og members seg av), de håndhever og anser saken som ferdig.

 

Når vi kun får info fra den ene leiren så er det skummelt hvor mange tar alt sammen for god fisk

Lenke til kommentar
Har dere stoppet opp og tenkt over at blizzard sitter på beviser de ikke deler med resten av verden? De diskuterer ikke dette på forums (det tar ensidia sine fanboys og members seg av), de håndhever og anser saken som ferdig.

 

Når vi kun får info fra den ene leiren så er det skummelt hvor mange tar alt sammen for god fisk

 

Tror du virkelig det der holder som argument etter Flame Leviathan-fiaskoen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...