Gå til innhold

Halo 3 - Skill system!


nybb

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Gama litt hardcore Halo 3 de siste månedene. Har 42 skill i Lone Wolves. Men er så frustrert over at jeg ikke øker! Vil jo bli Brigadier.

 

Har hørt fra kompiser osv. at du øker såfremt du vinner eller spiller en bra match mot spillere som har høyere rank.

 

Spilte i går en BR-match på Guardian, hvor det var en 50-skiller, to 46-ere, og resten var vel rundt 41-42-43.

 

Vant som sagt denne matchen med 25-23 i forhold til 2. mann som var 50-skilleren. Jeg hadde vel 9+ K/D rating, men skilla jeg oppover?!? neida!!

Har også gjentatt seg, men ikke i like stor grad som dette tilfellet.

 

Lurer altså på om ikke noen har en oversikt eller en grundig forklaring på hvordan dette skill systemet fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg er ganske noob i halo men spilte det litt når det var helt nytt og kom opp til skill 20 i lone wolves ikke så veldig bra nei men har ikke spilt det så alt for mye og er ikke særlig pro i halo eller. Kan være jeg tar helt feil men jeg føler at når spillet var helt nytt og alle begynte med 1 i skill så gikk skillen oppover som bare det. Men når jeg tok en lang pause fra spillet og begynte igjen senere så følte jeg meg helt stuck på den skillen uansett hvor bra jeg gjorde det så kom jeg ikke oppover. Mest sansynlig så er det bare jeg som suger, men jeg menere nå ennå at det var mye lettere og få høy skill når spillet var nytt.

 

Edit: Har spilt litt aktiv nå og kom meg relativt lett opp til level 30, skill systemet er forklart her: http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=14414600

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For det første så blir det vanskeligere å gå opp og ned i lvl jo flere kamper du har i den spillelisten. I starten går det fort fordi den må finne ut hvilket nivå du ligger på, men hvis du har hatt en del tap og vinn så skjønner den at det er her du hører hjemme og da trengs det som regel mer enn et par gode kamper (eller 5) for å levle opp.

 

Det er sant at det er lettere med gode motstandere, men den regner også utifra nivået på lagkameratene dine, altså er det vanskeligere å levle opp med lagkamerater som er 50 enn 30. I tillegg legger den veldig lite vekt på individuelle prestasjoner, altså har det ikke noe å si om du har +5 hvis laget allikevel tapte. (Urettferdig? kanskje, men du spiller som sagt i lag, må jobbe som et lag og får uttelling etter hvordan laget gjør det. Hvis du er veldig i mot dette kan du alltids spille Lonewolf)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...