Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan gjøre slik at maskinen ikke starter opp, MED vilje?


Anbefalte innlegg

Unvøvendig og fortelle skulen om dette. Læraren vill uansett merke mistanke. Men Haakon* er det virkeleg nøvendig og gjere dette dårligere for deg sjølv?

 

Eg fårstår godt lysten til og ikkje gjere innleverings arbeid. Men du komme til og angre på dette seinere. Uansett kva komentare du kjem med. Kva med neste innleverings oppgåve har du bedre motivasjon til og gjere den over denne? Vill du ikkje sette deg sjølv i samme knipa på neste leveringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan vi ikke gjøre litt detektivarbeid her, og prøve å finne ut hvem Haakon* er, og informere skolen hans?

Hadde jo vært utrolig gøy :)

Be my guest. Tar deg nok litt tid, er nok bedre å bli ordentlig detektiv da, gitt.

 

Ser det for meg. "Hei! Jeg vil bare informere om at Haakon ikke gjør leksene sine... Ha en god dag!".

 

Tok meg 3 minutter, du har et latterlig stort digitalt "fingeravtrykk".

Hvordan går det med skisporten? ;)

Lenke til kommentar
Kan vi ikke gjøre litt detektivarbeid her, og prøve å finne ut hvem Haakon* er, og informere skolen hans?

Hadde jo vært utrolig gøy :)

Be my guest. Tar deg nok litt tid, er nok bedre å bli ordentlig detektiv da, gitt.

 

Ser det for meg. "Hei! Jeg vil bare informere om at Haakon ikke gjør leksene sine... Ha en god dag!".

 

Tok meg 3 minutter, du har et latterlig stort digitalt "fingeravtrykk".

Hvordan går det med skisporten? ;)

Skisporten? Da tror jeg nok du tar feil gitt. Men siden du spør, skisporten går bare bra, har gått kun en gang i hele vinter da, er ikke født med ski på beina akkurat.

 

Feil person, kanskje? :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Hei Haakon.

Du tråkka litt i baret når du forklarte hvorfor du vil fucke opp maskina di. "Geek-Moralpolitiet" klarer ikke å dy seg hvis de har en sjans til å føle seg moralsk, etisk, intellektuelt og alt mulig annet rart overlegne. Bare se hvor mange flames en post kan få på grunn av feil staving :)

 

On topic: Bruk fdisk og slett harddisken din. boot fra floppy og delete partitions, problem solved.

Endret av Rampage^
Lenke til kommentar
Hei Haakon.

Du tråkka litt i baret når du forklarte hvorfor du vil fucke opp maskina di. "Geek-Moralpolitiet" klarer ikke å dy seg hvis de har en sjans til å føle seg moralsk, etisk, intellektuelt og alt mulig annet rart overlegne. Bare se hvor mange flames en post kan få på grunn av feil staving :)

 

On topic: Bruk fdisk og slett harddisken din. boot fra floppy og delete partitions, problem solved.

Ja, jeg innser selv at jeg ikke skulle ha sagt hvorfor jeg ville fucke opp maskinen. Tok ikke lang tid før hele Swat-teamet stormet tråden her. Det er så sant det du sier om geek-moralpolitiet, ser det mange andre steder på forumet og. Er helt utrolig i grunn.

 

Takk for on-topic-forslaget, og omtrent den eneste posten i hele denne tråden som har vært fornuftig, og som til og med har on-topic i seg. :) Er dessverre ikke mange andre som har klart å være en liten smule on-topic en gang.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Nøff!

 

Hva skjedde med posten din?

fikk du panikk siden du skrev noe fornuftig?

 

Tipsets eneste bruksområde var juks og fanteri. Det minste en kan gjøre om en skal snike seg unna er å finne ut hvordan selv. Da lærer en i hvertfall noe.

Endret av marsboer
Lenke til kommentar
Dette er en yrkesfaglig linje, og en yrkesfaglig oppgave.

 

Big shock.

 

Beklager til alle dere andre håndtverkere, jordmødre og saksemakere som måtte føle seg truffet av denne kommentaren, men det måtte bare sies.

ja ikke vel, alle som tar yrkesfag er idioter om ikke bryr seg om faget.

Lenke til kommentar

*Kremt* Jeg kunne vært mer presis.

 

Rettelse: Beklager til alle dere andre håndtverkere, jordmødre og saksemakere som måtte føle seg ufortjent truffet av denne kommentaren, men det måtte bare sies. Og den var myntet på de slaskene som gir dere dårlig ry.

 

Bedre?

Endret av Marius5051
Lenke til kommentar

Tja de som går på elektro er da ikke idioter til vanlig, de som klarer seg gjennom hele greien :p

 

 

Hvorfor bruke fdisk? De fleste maskiner utdelt av skolen har passordbeskyttet BIOS (finnes selvfølgelig bakveispassord, så lenge du vet hvilken BIOS som står i) og boot priority på harddisker :p

 

HAHA! del c:\ntldr!

Men det siste funker jo fett. Bare så sette den i oppstarten på start menyen.

 

Jeg ser ingen grunn for at man må gjøre det, da maskinen ikke starter uansett hvis du sletter NTLDR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...