Gå til innhold

**dp** og www.digitalimpuls.no holder klokketreff!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hepp!

 

Med litt mer planlegging kunne man kanskje funnet plass her på huset også. Vi har jo nok av arealer +++.

 

Dog må slike utskeielser klareres av noen herrer med slips, så store spontansamlinger vil nok ikke fungere så bra.

 

Hvor er "her på huset"?

 

Jeg aner at du ikke kommer til å si vestlandet, men det jo lov å håpe...

 

Han referer nok til hw.no-bygget i Oslo. Idéen om et hardware.no-overklokkingstreff har blitt luftet en gang før (etter første overklokkings-nm), men det ble aldri noe av.

 

Gleder meg til å se resultater fra treffet! Clarksdale ser ut som en perfekt superpi-cpu. Har dere ES eller retail?

 

Edit:

Hadde ikke du sluttet å overklokke, Håkon? :p

 

kan jo ikke slutte helt.. bitt av basillen for ca tyvende gang, niice.

 

retail cpuer vi har på clarkdale, ES på gulftown. (minhund sin)

Lenke til kommentar

Bare for å minne om HWBot-reglementet ift deling av utstyr:

 

For 2d (PCmark05, pifast, superpi og wPrime): Den som eier CPUen er den som får scoren i sin profil.

 

For 3d (3dmark + AM3): Den som eier skjermkort(ene) er den som får scoren i sin profil.

 

Det er altså lov å dele CPU for 3d. Om det benches fler enn et skjermkort, og det er flere eiere på disse GPUene, får eierne bli enige om EN konto å laste den opp til.

Lenke til kommentar
Bare for å minne om HWBot-reglementet ift deling av utstyr:

 

For 2d (PCmark05, pifast, superpi og wPrime): Den som eier CPUen er den som får scoren i sin profil.

 

For 3d (3dmark + AM3): Den som eier skjermkort(ene) er den som får scoren i sin profil.

 

Det er altså lov å dele CPU for 3d. Om det benches fler enn et skjermkort, og det er flere eiere på disse GPUene, får eierne bli enige om EN konto å laste den opp til.

Nå har vel ikke det noe å si for Gulftown resultatene da de ikke er gyldige uansett, stemmer ikke det.

Lenke til kommentar
Bare for å minne om HWBot-reglementet ift deling av utstyr:

 

For 2d (PCmark05, pifast, superpi og wPrime): Den som eier CPUen er den som får scoren i sin profil.

 

For 3d (3dmark + AM3): Den som eier skjermkort(ene) er den som får scoren i sin profil.

 

Det er altså lov å dele CPU for 3d. Om det benches fler enn et skjermkort, og det er flere eiere på disse GPUene, får eierne bli enige om EN konto å laste den opp til.

Nå har vel ikke det noe å si for Gulftown resultatene da de ikke er gyldige uansett, stemmer ikke det.

 

Rimelig sikker på at det reglementet gjelder uansett, men det er vel neppe høyt prioritert å korrigere sånt sålenge de ikke får poeng. Men på dagen NDA er over bør det være rett eier på resultatet, for da kan scoren motta poeng.

Lenke til kommentar
Driver man med kulde så er det at hw dør en del av greia, såklart noe får man på garanti...men ikke alt.

 

Og det dp mener er at han har ordnet at vi har fått sponset hw av butikk:) ( slik jeg har forstått det:P )

 

Hva sier butikken? Vi kan gi deg én ny CPU, men ikke 4!!

Lenke til kommentar

da har jeg støtt på noen problemer.. shit happens.

 

de er som følgende:

 

ocz blade brikkene mine er defekte, dvs en fungerer. dette betyr at noen må ha med gode brikker, 6GB sett som klarer 2000Mhz 7-7-7-20 uten stress.

 

andre problemet er at jeg ikke får kjørt vantage med fire 5870.. hehe.. dette skal nok la seg gjøre, da maskinen fikk det til en gang, og jeg vet det har blitt gjort før.

 

ellers fungerer clarkdale riggen, tok en superkjapp run i sted på 5.9Ghz i pi. dere kommer til å bli helt SJOKKERT over hvordan EVGA P55 Classified 200 kortet er, herregud for ett kort :D!!

 

EVGA E760 Classified kortet er også flashet med 32nm bios, så dette bare venter på litt ampere gjennom "gullpins" :)

 

info ang. "arrangementet"; jeg blir hjemme fra rundt 15.00, dere er velkommen etter dette, la oss si 16.00?

 

H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...