Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er sex en nær og sårbar sak for de fleste....


Gjest Guest_Marie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Har null problemer med å ha sex med en person jeg ikke har følelser for.. Men da er det sjelden snakk om sex mer enn en gang.. Har erfaring med at er det snakk om mer enn en gang blir det gjerne følelser involvert.. Og ikke fra min side faktisk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler at sex er veldig intimt, og når jeg er naken (noe man oftest er når man har sex) føler jeg meg nok også veldig sårbar. Det er noe med den nærheten man får til den andre parten som er utrolig deilig. Jeg er nok ikke personen som kan ha sex med gutter jeg ikke har følelser for... skjedd en gang, ikke noe jeg har interesse av å prøve igjen! Når det er sagt er sex utrolig godt, så det er ikke baaare for nærheten jeg har det :p

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Helt enig, Maren. Jeg er også slik, og kjenner at det gjør vondt når jeg har kontakt med en mann jeg har kun sex med, uten noe mer på gang.... Det gjør meg vondt. Jeg er gjerne svak som gjør det, selv om det gjør vondt. Det vonde er at jeg har følelser og vet ikke hva han har. Det er det vonde. Jeg synes nærheten er deilig, men skummel for det er ikke slik jeg vil ha det egentlig. Jeg vil at mannen jeg har det med skal elske meg....

 

Jeg føler at sex er veldig intimt, og når jeg er naken (noe man oftest er når man har sex) føler jeg meg nok også veldig sårbar. Det er noe med den nærheten man får til den andre parten som er utrolig deilig. Jeg er nok ikke personen som kan ha sex med gutter jeg ikke har følelser for... skjedd en gang, ikke noe jeg har interesse av å prøve igjen! Når det er sagt er sex utrolig godt, så det er ikke baaare for nærheten jeg har det :p
Lenke til kommentar

Har du sex med en person, føler du at det er en svært nær, og sårbar del du deler?

Altså... Føler meg kanskje ikke så sårbar, men det er svært nært, ja :) Det betyr ganske mye for meg,

og det er liksom ikke bare, bare.

 

Føler du at du deler noe spesiellt av deg selv til personen?

Definitivt. Gir liksom hele meg til partneren, og da mister man litt kontroll :) Men det er verdt det :D

Lenke til kommentar

Som andre har sagt: Føler meg ikke sårbar på noen som helst måte. ( Kansje mer en jente-ting den der ? )

Før så jeg ikke på sex som noe enormt stort, dog aldri hatt one-night og kommer aldri til å ha det. Nå derimot med nåværende er det så absolutt noe stort for meg, og føler jeg deler noe veldig spesiellt av meg til henne.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...