Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bekjemp SARS med DIN PC!

 

Nå kan du være med å bekjempe og finne vaksiner mot sykdommer som SARS, kopper, ebola, botulisme og miltbrann fra din egen PC eller Mac! Selskapet Drug Design and Optimization Lab (D2OL) har laget et program med samme navn som du kan laste ned og kjøre på din datamaskin.

 

All info som trengs finnes her; http://www.tangeraas.com/sars/

 

Kunne vært greit nok det. Men ett program som ikke klarer å registrere seg engang gidder jeg ikke styre med.

 

Enig med deg. Kunne godt tenkt meg å bli med ettersom pc'en står på 24/7, og er idle 80-90% av tiden. Men et program som ikke engang greier å registrere meg har jeg ikke tid til.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem, den gamle dataen min kommuniserer helt fint med internett men den får ikke lastet opp resultater. Nå har jeg 101 stk som ligger på vent, og ingen i kø. Noen som vet om noe jeg kan gjøre.

 

Har du haket av for Online i D2OL ?

Lenke til kommentar

Jaja, der var jeg visst helt borte ser jeg. Fikk det for meg at du (Golf Bag) oppfordret alle til å stille opp for OcShoot.no. Jeg ser min egen galskap (endelig) og må bare beklage.

Når det gjelder de proxy-settingene, så har jeg ingen aning. Trodde bare at det var noe man brukte når man satt i nettverk bak en brannmur jeg, er sikkert helt på viddene der også da.

Må prøve å slutte å legge meg opp i ting keg ikke skjønner :-)

Lenke til kommentar
Jeg har haket av for online ja. Det er fikset nå, måtte avinstallere D2OL og så installere det på nytt igjen. Etterpå byttet jeg en del filer med de gamle, så jeg fikk datamaskinen til å tro at den fremdeles var samme gamle node....

 

Bra, da er det bare å kjøre på. :p Gøy å se Norge klatre. Vi er helt klart det beste laget. La oss fortsatt være det. :woot:

Lenke til kommentar
Jaja, der var jeg visst helt borte ser jeg. Fikk det for meg at du (Golf Bag) oppfordret alle til å stille opp for OcShoot.no. Jeg ser min egen galskap (endelig) og må bare beklage.

Når det gjelder de proxy-settingene, så har jeg ingen aning. Trodde bare at det var noe man brukte når man satt i nettverk bak en brannmur jeg, er sikkert helt på viddene der også da.

Må prøve å slutte å legge meg opp i ting keg ikke skjønner :-)

 

Åh, det er bare bra å holde liv i en så viktig tråd. Forstod at du misforstod.

Lenke til kommentar
Bekjemp SARS med DIN PC!

 

Nå kan du være med å bekjempe og finne vaksiner mot sykdommer som SARS, kopper, ebola, botulisme og miltbrann fra din egen PC eller Mac! Selskapet Drug Design and Optimization Lab (D2OL) har laget et program med samme navn som du kan laste ned og kjøre på din datamaskin.

 

All info som trengs finnes her; http://www.tangeraas.com/sars/

 

Kunne vært greit nok det. Men ett program som ikke klarer å registrere seg engang gidder jeg ikke styre med.

 

Enig med deg. Kunne godt tenkt meg å bli med ettersom pc'en står på 24/7, og er idle 80-90% av tiden. Men et program som ikke engang greier å registrere meg har jeg ikke tid til.

 

Denne siden er dessverre ikke oppdatert. Linken til D2OL på denne siden bør ikke lastes ned, da det er v.1.15. Den betyr trøbbel - enig. Last ned v.1.20 her: http://www.d2ol.com/dOL/download_instructions.html

Den har ikke problemer med firewall etc. Go for it, El Viking. :p

Lenke til kommentar

Er det noen som har kontakt med macmoetry? Synd han har "sovna", men er det noen som har kontakt med han? Han bør gjøre noe med den offisielle "Norge siden". Ser ut til at den siden med linker til gamle D2OL, skremmer bort nye medlemmer. Det er jo ganske trist. Hvis han ikke har tid eller noe, kanskje noen her kunne laget en ny? Et så proft lag fortjener en mye bedre side. PS! Ta en kikk på konkurentene.

Likevel er vi jo suverent best da. :woot:

Lenke til kommentar

Fikk en skikkelig nøtt av en kandidat nå på min P800.

I følge DSPY skal den ta 7 timer og 18 min, :o så de litt over 3 timene jeg trodde de verste tok blir grundig slått.

Blir ikke mange kandidater i døgnet av sånt.

Har min XP2500+ @3200+ oppe å gå i løpet av morgendagen så da blir det vel vei i vellinga.

Lenke til kommentar
Fikk en skikkelig nøtt av en kandidat nå på min P800.

I følge DSPY skal den ta 7 timer og 18 min, :o så de litt over 3 timene jeg trodde de verste tok blir grundig slått.

Blir ikke mange kandidater i døgnet av sånt.

Har min XP2500+ @3200+ oppe å gå i løpet av morgendagen så da blir det vel vei i vellinga.

 

Da er det bare å gi jernet Vyper. :p Min node nr.2 T-bird 1.33 er helt rå. Den danker ut min XP1800+??? Et råskinn den gamle rakkern. :p

Lenke til kommentar
Jeg har 5.5GHz ti disposisjon til det norske laget   :woot:  

Min stasjonære pc P4 2.6 @ 3.5GHz og min laptop P4 2GHz  :D  

Men jeg får ikke connecta pga min firefall  :evil:  

Noen som vet hvilken port jeg kan bruke for å connecte?  :shrug:

 

Da har du trolig lastet ned ver.1.15 fra tangeraas/sars. Hvis du laster ned v.120 bør det gå bra. Du får den her: http://www.d2ol.com/dOL/download_instructions.html

 

Velkommen på laget. :p

Lenke til kommentar

Er jo fonøyd med å ligge på 18 plass over brukere siste uke også da... skryte skryte ;)

 

Vi er jo klart det råeste laget for tiden.... skal se om jeg klarer å snike den inn på noen bokser til... P4'ene jeg har dyttet den innpå gjør bra jobb.

 

G.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...