Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm :-? Jeg har gått tom for kandidater, og jeg får ingen nye. prøvde å starte d2ol på nytt men nå står det bare "Initializing.... This may take several minutes" hele dagen! Flere som har problemer eller? Og d2ol siten er jo drittreg.

 

ps: Ligger på 10nde plass med nicket Davido :p Den plassen forsvinner vel ganske fort med mindre jeg får noen kandidater snart!

 

Kom meg inn på siden deres i sted og det er rimelig mange som har problemer med akkurat dette.

Er kun de som har Candidates liggende i køen på maskinen som får gjort noe arbeid.

Har man gått tom, så får man ikke lastet opp nye.

Var inne på statistikken og der kunne man se at det nesten ikke var aktivitet siste døgn så dette er tydeligvis et stort problem, men det jobbes med saken.

 

OPPDATERING: kl 22.50

Nå har noden min begynt å laste ned kanditater og er igang igjen med arbeidet. :woot:

På tide at det er blitt iorden, begynte jo å ramle nedover lista.

 

Ja nå virker det som om det putrer og går. Såvidt :) Får et par kandidater i timen. men det funker ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Okay, siden dette virker til å være den mest offisielle tråden om sars så spør jeg:

 

1 Har andre erfart at "motoren" stopper opp. F eks på conf x og kommer ikke videre, selv etter flere timer? Hvis jeg bruker andre programmer, Opera, Winamp ol., skjer dette ofte men det har forekommet ellers også.

 

2 Linux versjonen kommer ikke lenger enn Init. engine. Men det går fint å registrere noden. Firewall er ikke aktiv, derfor burde det jo være samme tilkoblingen som i Win, eller (?).

 

Her er mine spektakulære specs:

 

Win2000 SP3 / Linux Mandrake 9.1

PII 400 MHz Aopen AX6BC

192 MB RAM Seagate B V 80GB

NGT Bravo Netopia 3351

Lenke til kommentar

Dette selskapet kommer sikkert til å ta penger for vaksinen/motmedisinen etter en stund anyways, bedre å støtte de som begynte med anti kref, tror dette er litt mer offisielt(alså ikke komersielt). Er det noe eg hater så er det medisinske selskaper som sitter på kur, men skal ha sinnsykt penger for det og pga. det så dør mange...

 

Men dette er min mening, kankje dette selskapet ikke er som andre...

Lenke til kommentar
Det kjipe med dette er tanken på at en supermaskin kan sannsynligvis  gjøre den samme nytten i løpet av noen timer som alle som bruker programmet tilsammen gjør inntil prosjektet stoppes opp...

:(

 

Det kan du ha rett i, men nå er dette en non-profit organisasjon som driver dette og de har neppe råd til en "supermaskin".

 

 

Edit:

"Open Source"-sammenlikning fra instituttet selv:

http://www.d2ol.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi...ic;f=1;t=000134

Lenke til kommentar

KOM IGJEN DA GUTTA!!!!!!!!!

Vi kan ikke la danskene lede foran oss da!!!

De f... drøv tyggerene. Stor i kjæften er de også. Selv om de vant da.

Vi fotball verdens Uland må vise at vi er bedre enn de på et området da. :woot:

 

Vi er flere enn de, men de får noe bra mye ut av maskinene sine da.

Ja jeg vet vi drar innpå de fleste nå, men vi skal knuse danskene før jeg er fornøyd. :D

 

Da kan min pc'e få 1 times nedkjøling og kanskje et støv rens om den er snill. :lol:

Lenke til kommentar

Wee artig prosjekt... :D

Jeg er med... Skal bare downe greiene... 11mb tar jo for F**N en time på 28K :(

Uansett, den kommer etterhvert da... ;)

Det står to pc'er her i rommet som skal bli noder og en som kanskje blir node...

Min pc XP2600+ og den gamle K6-2 500mhz'en blir noder, og så har jeg en 200mhz linux router som kanskje blir node ;)

Håper bare jeg får god "score" uten å være på nettet så altfor ofte, det er prosessorkraft jeg kan yte med, ikke rask overføring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...