Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo fonøyd med å ligge på 18 plass over brukere siste uke også da... skryte skryte ;)

 

Vi er jo klart det råeste laget for tiden.... skal se om jeg klarer å snike den inn på noen bokser til... P4'ene jeg har dyttet den innpå gjør bra jobb.  

 

G.

 

Du har lov til å skryte med den farta der Gaute. :p

Bra Jobba! :woot:

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt to maskiner som jeg ønsker å benytte jeg har fått tildelt nodene 90705 og 90707 men hva skal jeg gjøre for å registrere disse som en deltager for når jeg skulle registrere meg så gikk det greit å registrere den første kontoen men når jeg skal registrere den andre under samme brukernavn så går det ikke (får besjed om at e-mail addresse eller brukernave allerede er tatt)

Hvordan fikser jeg dette og hvordan joiner jeg det norske laget??

Lenke til kommentar
Jeg har som sagt to maskiner som jeg ønsker å benytte jeg har fått tildelt nodene 90705 og 90707 men hva skal jeg gjøre for å registrere disse som en deltager for når jeg skulle registrere meg så gikk det greit å registrere den første kontoen men når jeg skal registrere den andre under samme brukernavn så går det ikke (får besjed om at e-mail addresse eller brukernave allerede er tatt)

Hvordan fikser jeg dette og hvordan joiner jeg det norske laget??

 

Etter at du har logget inn her: http://d2ol.sengent.com/memberServices/memberLogin.jsp , så velger du "My Nodes". Der er det en knapp " ADD NODE" eller noe. :)

Lenke til kommentar
Jeg har som sagt to maskiner som jeg ønsker å benytte jeg har fått tildelt nodene 90705 og 90707 men hva skal jeg gjøre for å registrere disse som en deltager for når jeg skulle registrere meg så gikk det greit å registrere den første kontoen men når jeg skal registrere den andre under samme brukernavn så går det ikke (får besjed om at e-mail addresse eller brukernave allerede er tatt)

Hvordan fikser jeg dette og hvordan joiner jeg det norske laget??

 

PÅ siden som kommer opp etter at du har logget inn skulle jeg mene det var en knapp men "add node" på seg, og en med "change team" elns. disse skulle hjelp deg godt... :)

Lenke til kommentar
Får ikke lagt inn den andre noden min   :(  

Får bare besjed om at de ikke kunne finne noen andre noder på meg

men jeg har jo node 90705 og 90707 men den finner bare 90705!!!  :(

 

Er disse maskinene i nettverk?

 

Ja de er i et tråløst nettverk, hvordan det?

Men nå får jeg opp sånn mas om at :

There are some nodes (1) awaiting a statistics update.

Statistics are updated every few minutes.

 

hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar

Hooligan skrev

 

Ja de er i et tråløst nettverk, hvordan det?  

Men nå får jeg opp sånn mas om at :  

There are some nodes (1) awaiting a statistics update.  

Statistics are updated every few minutes.  

 

hva gjør jeg nå?

 

Da høres det ut som du har ordna det. Det tar nok et par timer før du ser det på siden din. :D "Statistics are updated every few minutes." stemmer ikke helt.

Lenke til kommentar
Hooligan skrev

 

Ja de er i et tråløst nettverk, hvordan det?

Men nå får jeg opp sånn mas om at :

There are some nodes (1) awaiting a statistics update.

Statistics are updated every few minutes.

 

hva gjør jeg nå?

 

Da høres det ut som du har ordna det. Det tar nok et par timer før du ser det på siden din. :D "Statistics are updated every few minutes." stemmer ikke helt.

 

WOOOHHHHOOOOOOOOOO :woot:

Lenke til kommentar

Men hva er det jeg ser!?! Hvorfor kan ikke normenn stå sammen i denne artige kampen? OCShoot.no og Norge kniver jo snart om samme plassering. Kan vi ikke stå sammen og knuse samtlige lag med enorm margin? Sammen er vi sterke, hver for oss er vi en trussel for hverandre. Vi kunne opprette et tredje nøytralt lag om nødvendig "Team Norway" og og svi gummi mot toppen?

 

Hvorfor? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Men hva er det jeg ser!?! Hvorfor kan ikke normenn stå sammen i denne artige kampen? OCShoot.no og Norge kniver jo snart om samme plassering. Kan vi ikke stå sammen og knuse samtlige lag med enorm margin? Sammen er vi sterke, hver for oss er vi en trussel for hverandre. Vi kunne opprette et tredje nøytralt lag om nødvendig "Team Norway" og og svi gummi mot toppen?

 

Hvorfor? Hvorfor?

 

Ja det tenker jeg også. :shrug: Det er flere norske på diverse lag. Må da være mere festlig å være på samme Winning Team.

Pressemelding!! Cosworth har tatt over tronen i det norske laget. All ære Cosworth :woot::p:woot:

Lenke til kommentar

Vel, da drar jeg til Danmark.. (kl. 0500) PC-en tar derimot ikke ferie. Nå skal min XP2100+@XP2700+ få kose seg alene i ei uke. Lenge leve de med bare én node! 8)

 

Det som er litt oppsiktsvekkende er at nye lag som Norge f.eks. ligger så høyt. Det virker som om Team AnandTech og alle disse store har tatt en pause.. Er de blitt lei? :roll:

 

Danske alkoholpriser.. *sweet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...