Gå til innhold

D2OL; bekjemp SARS med DIN PC!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornøyd??

Jøss. Få deg en ny hobby!!!

:lol::lol:

 

Uansett

 

Snart har vi en mill til sammen!!!

 

Conformers

Processed: 954,300

 

Og 50 tusen her!!!

 

Candidates

Processed: 47,715

 

Dette i løpet av:

Total Docking Time:

2 years, 338 days, 22 hr, 44 min, 17 sec

 

Men det rareste er at den beste kanidaten er en "Smallpox Target I"???

 

Så mye for SARS letingen. :wink:

 

Uansett så er vi 155 medlemer i dag da!! :woot::woot:

Lenke til kommentar

Phuu tilbake etter en lang kjøretur fra Bergen til Oslo, og tilbake da...

en boks måtte få litt ferie i denne perioden siden den står i heimen ( slår av pc'er og slikt når jeg er vekke mer en 2 dager).

 

hmm ja uansett så er jeg såpass heldig at jeg har tilgang til en del maskiner grunnet jobben min, så jeg har fått opp en del noder. kommer kanskje flere også.. får se litt utover uken som kommer.

Et lite hint til dere som vil snike denne inn på maskiner og har admin tilgang.... instaler firedaemon og sett d2ol opp som en service gjennom den, kjør den i controller:file modus og sett prioriet til idle eller bellow normal ... ingen som merker den er der ;)

 

!!.. 'Keep up the good work' gutter.. !!

 

G.

Lenke til kommentar

Ser ut til at vi bare må smørre oss med litt tolmodighet.

 

G.

 

---------------

All,

 

We are experiencing unexpected bandwidth issues due to an overwhelming amount of traffic from uploaded results. Those number of nodes who have had trouble uploading large result files and the size of these files have been found to be much larger than reasonable expected and this has led to a massive backup in the system. I do not have an exact amount of time from the developers as to how long this will take to sort out but it will most likely continue for the next couple of days and possibly into the weekend.

 

I will be back later tonight or in the morning with more information about this.

 

Ken

 

----------------

Lenke til kommentar
The project will be suspended today for about an hour while we install the new card in our router to open up our new t1 line. After talking with the developers I believe we will be able to bring everything back up after this and start handing out tasks again.

 

Ken

 

Med litt flaks skal det være mulig å få flere kandidater snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...