Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Caaaaaaaaaaarl, du må være det dummeste...! For en svensk blond idiot... dette må være det endelige beviset på at desto blondere hår og mer svensk man er, desto lavere total intelligens man har.

Skrevet

Hvorfor gi 150 tusen til en person du ikke har spesielt bånd med, når du like greit kan ta 300?

Ingen som kan gjøre no av den grunn, er jo ett spill.

Skrevet

Det skal mye til for at Thea & Niklas ikke vinner nå.

Du har glemt at det er TV3 som styrer. Tror de har fikset stemmene på forhånd, slik at det ender slik som de vil. Man vet aldri med dem.

Skrevet

Husker folk drev å sa at Niklas aldri hadde gått ut i media og vært sur på Tine og hele konseptet om han hadde vunnet. Jeg sa at TV3 regisserer hva deltakerne sier i media, folk lo. Hva tror dere nå?

Skrevet

Der dreit carl på seg. synd gitt.

håper fortsatt dem vinner, og at tv3 bare prøver å få det til å se ut som thea og niklas vinner, for å overraske oss.

Skrevet

håper fortsatt dem vinner, og at tv3 bare prøver å få det til å se ut som thea og niklas vinner, for å overraske oss.

Er det en ting TV3 kan, så er det å få oss til å tro det ene, men de ender med å gjøre det andre. Så hadde egentlig ikke kommet som en så stor sjokk dersom Carl/Tine vinner.

Skrevet

Er det en ting TV3 kan, så er det å få oss til å tro det ene, men de ender med å gjøre det andre. Så hadde egentlig ikke kommet som en så stor sjokk dersom Carl/Tine vinner.

Alle vet jo at TV3 er gode på dette og forventer dermed at Carl/Tine vinner, men akkurat denne gangen har de lurt oss (x2 :p) og dermed vinner Niklas slik de hinter til ;)

Skrevet (endret)
Niklas sa: "Hvis jeg får sjansen, tar jeg alle pengene selv."

Hva betyr det? At han er en egoistisk mann.

BTW: Hvorfor sir alle på Paradise Hotel "stelle seg bak"????

Endret av SaitekQ
Skrevet
Niklas sa: "Hvis jeg får sjansen, tar jeg alle pengene selv."

Hva betyr det? At han er en egoistisk mann.

Det er et spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...