Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror hun hadde 1.2 kg med silikon. Og hun vil ha mer. Setter ikke blondinene i et bedre lys...

Latias, man trenger ikke å være dum om du har 90kg silikon i hver pupp, jeg tror ikke hun er verdens dummeste. Eneste jeg tror hun er at hun har feil syn på hva som er pene pupper.

 

 

 

 

Du sier først at det ikke er dumt å ha latterlig mye silikon, og så sier du at vedkommende tar feil ang. sitt syn på hva som er pene bryster? Jeg er enig i at såpass store bryster bare ser stygt ut, men jeg fikk ikke utsagnene dine helt til å passe..

Lenke til kommentar

Tror hun hadde 1.2 kg med silikon. Og hun vil ha mer. Setter ikke blondinene i et bedre lys...

Latias, man trenger ikke å være dum om du har 90kg silikon i hver pupp, jeg tror ikke hun er verdens dummeste. Eneste jeg tror hun er at hun har feil syn på hva som er pene pupper.

 

 

 

 

Du sier først at det ikke er dumt å ha latterlig mye silikon, og så sier du at vedkommende tar feil ang. sitt syn på hva som er pene bryster? Jeg er enig i at såpass store bryster bare ser stygt ut, men jeg fikk ikke utsagnene dine helt til å passe..

Mulig jeg formulerte dårlig eller at du ikke greier å lese. Selv om man har 90 kg i hver pupp så trenger man ikke å være verdens dummeste, men du kan uansett ha feil syn på hva som er pene pupper.

 

Det er forskjell på å være dum og det å ha feil syn på hva som er pene pupper?

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Så, etter at denne nye smarte jenta Pernille har kommet inn, så ser dere Tine-hatere at hun kanskje ikke er så dum likevel. Jeg ser iaff konstrastene. Greit at begge er blonde og har store pupper, men er forskjell på personlighet. =D

 

Håper Daniel vinner hele dritten. Seriens kuleste.

Lenke til kommentar

 

Mulig jeg formulerte dårlig eller at du ikke greier å lese. Selv om man har 90 kg i hver pupp så trenger man ikke å være verdens dummeste, men du kan uansett ha feil syn på hva som er pene pupper.

 

Det er forskjell på å være dum og det å ha feil syn på hva som er pene pupper?

 

Men hvem er du til å bestemme hva som er rett og galt syn på hva som er pene pupper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...