Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Har du noen gang hatt sex med en jente som er skikkelig stygg?" "ja" "Det tviler jeg ikke på, HÆHÆHÆHÆHÆÆHÆ"

 

omg

Virka en smule skada hun nye som kom inn altså.

Det kan ikke bare være fordi hun er inne på et TV-show og nervøs, for hun ble jo bare mer skada når hun fikk i seg "litt" alkohol.

 

Blir faktisk flau når jeg ser på jeg. At noen kan være så falske og buse inn på den måten der. Var jo bare et falskt nervevrak hele dama. Irriterte meg grensløst at hun la til en "eh" på slutten av alle spørsmål hun stilte. "Hvor mange har du hatt sex med da, eh?" :nei: Utrolig lite klasse over folka der inne må jeg si.

Eneste som fenger meg er Karoline, men bortsett fra det så er de klovner hele gjengen. Emil stikker vel av med den største klovnehatten.

 

Det positive er jo at det blir underholdning ut av det.

Lenke til kommentar

Haha, nå har jeg lest innlegget ditt (øverste som du siterte meg først) igjen og forstått egentlig at du har dritet på draget!

 

 

Du sier:

 

-" Du sier først at det ikke er dumt å ha latterlig mye silikon, og så sier du at vedkommende tar feil ang. sitt syn på hva som er pene bryster? "

 

Når har jeg sagt at det ikke er dumt å ha latterlig mye silikon?

Det jeg har sagt er at Tine faktisk kan ha litt IQ selv om hun har store pupper.

 

Vær så snill å les innleggene før du svarer!

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Hva babler du om?

 

Det med sammenhengen mellom intelligens og (falske) puppestørrelser er egentlig en annen diskusjon, som vi forsåvidt kan droppe, det jeg reagerte på var at du mener Tine eller hva hun heter har et feil syn på hva som er pene pupper. Er det så vanskelig å forstå at ingen kan bestemme hva som er pent og ikke pent?

 

Ok, så det er kun du som bestemmer hva som er riktig?

 

Får jeg ikke lov å mene at de puppene til Tine er altfor store?

 

Ha. Ha. Ha.

 

For det første har jeg aldri sagt at jeg bestemmer noe som helst, det er jo du som tydeligvis bestemmer hva som er riktig.

 

Jeg er hjertens enig med deg i at puppene til Tine er av avskrekkende dimensjoner, men jeg går da ikke rundt og utnevner meg selv som en som liksom bestemmer for alle hva som er pent og hva som er stygt.

Endret av Frdlr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip.

Jeg skriver det jeg selv syns og det er vel noe alle gjør på forumet? Dem skriver som ofte sine egne meninger og hva dem selv syns?

 

 

Når jeg skriver at jeg syns hun har feil syn på hva pene pupper er, så er det min mening.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Haha Pernille drit seg så jævlig ut. Håpar ho ryk ut fort, men det vil jo ikkje skje så lenge ho kan snurre pikk...ehh lillefingeren til Emil rundt lillefingeren.

 

Cathrine derimot må gjera noko drastisk for å halde seg i varmen. Eg trur me snakkar sex med Emil allereie i morgon :new_woot:

Lenke til kommentar

Herlig med ny sesong med trash! Noterer også med glede at gutta fra fotballforumet har beleiret denne tråden. Way to go. :)

 

Synes ikke de to første episodene var noe spesielt. Damene holder kanskje et litt høyere nivå enn ifjor, men det er faen ikke mye. Victoria er deilig, hun var faen meg heit når hun satt på senga i t-skjorta. Pernille var fin, resten er ikke noe å samle på. Av gutta så misliker jeg bare Stian, for en kvalming! Se intervjuet med han, det er helt utrolig hvor idiot han er. Daniel og Torbjørn virker greie. Men jeg ser ingen ny Petter Pilgaard i denne gjengen. Pernille var seriøst frekk i kjeften, og speeddaten var en flau affære, men damn, hun kan å forføre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...