Gå til innhold

Forumjentenes sikletråd - Tråden for mannekropper


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Bare sikletråd?

Men eg vil ikkje du skal endra namnet på tråden dersom det er bare meg her som stemmar for det. :p

 

Og kan eg komma med eit spørsmål? Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Ta for eksempel den brystfagre tråden, der er det mange ukjente damer...

 

edit: wait... Datasmurf?! I didn't know O.o

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^

Jeg er for å kjønnsnøytralisere sikkelet, det er da bare koselig. :3

 

 

Min teori på alle kjendismennene (som stemmer på meg ihvertfall), er at man ser på hvordan personen "er" i tillegg til hvordan de ser ut. Flesteparten av mennene her er ikke særlig avkledd en gang. En relativt vanlig fyr kan bli grisedeilig i mine øyne om han spiller i en film (f.eks) der rollefiguren er fantastisk/bad-ass/awersome på generell basis. (Derfor jeg skrev "er" like oppi her, det er jo ikke slik de er i virkeligheten.)

Lenke til kommentar

Bare sikletråd?

Men eg vil ikkje du skal endra namnet på tråden dersom det er bare meg her som stemmar for det. :p

 

Og kan eg komma med eit spørsmål? Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her? Ta for eksempel den brystfagre tråden, der er det mange ukjente damer...

 

edit: wait... Datasmurf?! I didn't know O.o

Du visste ikke hva? :p

 

edit:

 

Snubla over disse på dA:

 

Body_by_BaddogLtd.jpg

 

eraserhead_by_vidi.jpg

 

shower_by_syula.jpg

 

Me like! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her?

Fordi kvinnehjerner er helt rare. Menn med høy status (gjerne kjendiser) og masse penger er jo det som trekker mest sikkel.

 

Det er bullshit.

Tas nå og post noen bilder du også når du nå er her inne å titter. :fun:

 

bas2.jpg

Lenke til kommentar

Kvifor er det helst kjente folk som blir posta her?

Fordi kvinnehjerner er helt rare. Menn med høy status (gjerne kjendiser) og masse penger er jo det som trekker mest sikkel.

Hva med guttehjerner da? Sikkelet mitt tiltrekkes ikke av menn med høy status og masse penger.

Skal jeg sikle på mannfolk, skal de se ut som menn og ikke innolja, glattbarberte gutteromper. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...