Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåværende:

 

post-24566-0-72938400-1358451884_thumb.png

 

 

post-24566-0-16982500-1358452186_thumb.png

 

Synd å ikke benytte seg av den flotte S3 skjermen, men liker hvor enklet det blir med sort / hvitt. Apex launcher med white square icons, noe minimalistic text og weather eye.

 

Liker at Apex lar meg overlappe ikoner. Klokka på øverste skjermen består av både klokke og circle battery.

Endret av OscarMike1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nåværende:

 

post-24566-0-72938400-1358451884_thumb.png

 

 

post-24566-0-16982500-1358452186_thumb.png

 

Synd å ikke benytte seg av den flotte S3 skjermen, men liker hvor enklet det blir med sort / hvitt. Apex launcher med white square icons, noe minimalistic text og weather eye.

 

Liker at Apex lar meg overlappe ikoner. Klokka på øverste skjermen består av både klokke og circle battery.

Likte den der! Kan du linke til Play Store? :D

Lenke til kommentar

 

Takk, vil nok begynne å leke meg med dette rimelig snart tenker jeg. :)

 

En ting, hvis jeg installerer en av launcherene så vil det ikke overskrive default launcheren, alstå den som originalt kommer med telefonen. Jeg er på en måte litt redd for å messe opp noe, tar backup så klart men greit å vite om for det.

Lenke til kommentar

En ting, hvis jeg installerer en av launcherene så vil det ikke overskrive default launcheren, alstå den som originalt kommer med telefonen. Jeg er på en måte litt redd for å messe opp noe, tar backup så klart men greit å vite om for det.

Den vil alltid ligge der. ;)

Lenke til kommentar

 

Likte den der! Kan du linke til Play Store? :D

 

Har satt sammen alt selv, men du vil ha link til de ulike widgetene? Det orker jeg ikke :-) Men kalenderen er minimalistic text, alt av vær er weather eye, ikonene er White square icons. Disse fant jeg på et annet forum, men har de i dropbox om du vil ha.

 

Klokka er nexus clock med circle battery på innsiden.

Lenke til kommentar

Har satt sammen alt selv, men du vil ha link til de ulike widgetene? Det orker jeg ikke :-) Men kalenderen er minimalistic text, alt av vær er weather eye, ikonene er White square icons. Disse fant jeg på et annet forum, men har de i dropbox om du vil ha.

 

Klokka er nexus clock med circle battery på innsiden.

Er rimelig grønn på dette her. Fekk min første android telefon for ei veke sidan(Note II), og sjølv om Touchwiz kanskje ikkje er det verste, så har eg lyst til å gjere noko sjølv etter å ha kikka ein del i denne tråden her. Har du anbefalingar til launcher? Ser at Go launcher EX, Nova og Apex er populere. Eg likar den cleane looken, og kvite eller gjennomsiktige ikoner, så om du kan gi meg ikona, så blir eg fornøyd ;)

Lenke til kommentar

De fleste launcherene gir det samme, men apex launcher gir muligheten til å overlappe widgets, så man kan få de tett opptil hverandre.

 

Sender du meg mailen din i melding her sender jeg deg dropbox link :)

Har installert Minimalistic Text, og prøvd meg litt fram :) Har tenkt å prøve Apex i morgon. Skal sende deg mailen ja ;)
Lenke til kommentar

Dette er ikkje bra! Eg har blitt sittjande med telefonen i heile dag, og lekt. Har enda opp med dette her:

 

Men det er ein ting eg lurer på. No har eg Apex launcher i gratis versjonen. Det eg ynskjer er å forandre ikona og klokka på lockscreenen. Må eg då installere noko meir, som widgetlocker o.l.?

post-194165-0-25926900-1358531792_thumb.png

post-194165-0-15777000-1358531968_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikkje bra! Eg har blitt sittjande med telefonen i heile dag, og lekt. Har enda opp med dette her:

 

Men det er ein ting eg lurer på. No har eg Apex launcher i gratis versjonen. Det eg ynskjer er å forandre ikona og klokka på lockscreenen. Må eg då installere noko meir, som widgetlocker o.l.?

 

Pent, men ville endra mappene til å ha firkanta bakgrunn, med grid-ordning på ikona :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...