Gå til innhold

Android homescreen/lockscreen screenshot-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir mye "mas" om oppsettet ditt, tydelig at det falt i smak hos mange ... Den kalenderen du har lagt inn, er det også Zooper Widget? Jeg prøver å lage noe liknende, men jeg greier ikke å redigere tekststrengene slik som du hadde det - det var så enkelt og oversiktlig. Kunne du gitt meg noen tips der?

 

Min atm: 0VBnh.png

Har lekt meg rundt i Zooper Widget en stund nå, men har ikke sjans til å få til noe sånt som du har. Ønsker å få den oversikten over neste events fra kalenderen. Hvordan gjorde du det?

 

Og hvilken launcher bruker du? Tenker på utsendet på linjen nederst.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Det er GO Launcher EX med UI 3.0-themet (det som følger med som standard).

 

Jeg bruker ikke denne hjemskjermen lenger og er på kurs akkurat nå, men skal se hva jeg får til å huske når jeg kommer hjem. Husker det var noe forbanna knot med den kalenderen i hvert fall :p

Lenke til kommentar

Det er GO Launcher EX med UI 3.0-themet (det som følger med som standard).

 

Jeg bruker ikke denne hjemskjermen lenger og er på kurs akkurat nå, men skal se hva jeg får til å huske når jeg kommer hjem. Husker det var noe forbanna knot med den kalenderen i hvert fall :p

 

Herlig! Har knotet mye for å få til en slik kalender, men er vanskelig ja. Den lange kalenderen til høyre har jeg fått til, samt en slags klokke, men får ikke widgeten til å hente inn korrekt location og temperatur..

Lenke til kommentar

[...] får ikke widgeten til å hente inn korrekt location og temperatur..

 

Har du prøvd å aktivere "Alternative Geocoder" under Global Preferences? Kan hende det hjelper. Der kan du også endre værkilde til Yahoo om du vil. Neste oppdatering av Zooper Widget kommer for øvrig med norsk oversettelse så man kan få menyer og værforhold på norsk.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å aktivere "Alternative Geocoder" under Global Preferences? Kan hende det hjelper. Der kan du også endre værkilde til Yahoo om du vil. Neste oppdatering av Zooper Widget kommer for øvrig med norsk oversettelse så man kan få menyer og værforhold på norsk.

Takker for tipset! Nå viser den iallefall at det er -10 i Trondheim og ikke +33 og regn.. Måtte velge å bruke Yahoo.

 

Føler denne trenger en update på enkelte ting ja.

Endret av Rons0
Lenke til kommentar

Synes den nye SF Launcher er noe verd å sjekke ut. Den baserer seg på Google Now og består hovedsakelig av 3 rubrikker.

 

Den øverste rubrikken, også kalt heading, innheolder klokke og dato. Det som er stilig er bakgrunnbildet endrer seg etter tidspunktet på dagen. Dvs lyst om dagen og mørkt om kvelden, akkurat som Google Now. I tillegg kan en bestemme ulike handlinger når trykker på klokka. Feks, åpne klokke appen, vise notifications etc.

 

Den midterste rubrikken er satt av til widgets. Det som er kult at den kan swipes sidelengs slik at du kan han Spotify, kalender, Facebook etc

 

Den nederste er satt av for snarveier til de mest brukte appene og er vel selvforklarende.

 

Swiper man til høyre for man opp add drawer. Swipe til venstre åpner SF launcher innstillinger.

 

post-33017-0-03246300-1359210179_thumb.pngpost-33017-0-61365900-1359210186_thumb.pngpost-33017-0-07856600-1359210170_thumb.png

Lenke til kommentar

Synes den nye SF Launcher er noe verd å sjekke ut. Den baserer seg på Google Now og består hovedsakelig av 3 rubrikker.

 

Den øverste rubrikken, også kalt heading, innheolder klokke og dato. Det som er stilig er bakgrunnbildet endrer seg etter tidspunktet på dagen. Dvs lyst om dagen og mørkt om kvelden, akkurat som Google Now. I tillegg kan en bestemme ulike handlinger når trykker på klokka. Feks, åpne klokke appen, vise notifications etc.

 

Den midterste rubrikken er satt av til widgets. Det som er kult at den kan swipes sidelengs slik at du kan han Spotify, kalender, Facebook etc

 

Den nederste er satt av for snarveier til de mest brukte appene og er vel selvforklarende.

 

Swiper man til høyre for man opp add drawer. Swipe til venstre åpner SF launcher innstillinger.

 

post-33017-0-03246300-1359210179_thumb.pngpost-33017-0-61365900-1359210186_thumb.pngpost-33017-0-07856600-1359210170_thumb.png

 

Genialt simpel på telefonen jeg bare skal ha til musikkspiller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...