Gå til innhold

En Nokia N900 til besvær


Anbefalte innlegg

Trenger ikke være dette problemet det dreier seg om Kenbjo. Det er forskjell på en løs lodding og en løs loddepad. Så vi vet absolutt ikke noe enda. Den var litt teit skrevet den posten fra Nokiarepresentanten. Men regner med at det tikker inn en mail til verkstedet fra Nokia snart vedr dette, så da får jeg kanskje sett hva det er de innrømmer.

 

Jeg har jo prøvd å mate det inn med teskje på deg, at dette helt klart er en produksjonsfeil, men du har holdt på ditt, og påstått at forbrukeren har revet av usb-kontakten, nærmest med vilje. Jeg vet ikke om det var du, eller den andre fyren her, som dro sammenligninger med knuste kjøleskap og bulkete biler, men jeg har prøvd å forklare at en slik sammenligning er helt absurd, uten hell. Nå har Nokia erkjent problemet, og skal, som seg hør og bør, rette opp i feilen, men du fortsetter å spy ut svada om at serviceverkstedet har rett i sine antakelser. Nå har vi enda ett bevis på at jeg har rett, og du tar feil, men som den kverulanten du er, så nekter du å gi deg.

 

Så til dere som prøvde å skyve dette over på forbruker, så kan dere nå sitte der med skjegget i postkassen. Jeg gleder meg på TS vegne, for nå får han fikset telefonen, som han skulle hatt for flere uker siden. Håper Nokia gir ham en form for kompensasjon, for tort og svie...

 

Nå kan jeg jo gjette at kommunikasjonen mellom Nokia og Nokia Norge ikke har vært til stedet i denne saken. Men det er dessverre ikke enestående for Nokia...

 

Har du kanskje eksempler å komme med, når det gjelder kommunikasjon mellom Nokai og Nokia Norge?

Hvem kommer da eventuelt skrivene fra, og hvem motar dem ? Jeg begynner å tro du kun sitter å speukulerer i fakta du henter frem fra egen fortroende her.

 

Og det at du nevner at jeg spyr ut? Jeg skriver det pent ned. Et du som kommer med svada. Da du ikke makter å innse at service verkstedene kan si akkurat hva dem vil, innenfor hvisse rammer som er satt av, her denne gang Nokia, iom at det er et Nokia apparat! Så blir det da opp til NCC i dette tilfellet. Å si om service verkstedet har rett eller feil. Å i dette tilfellet har de gått med på å si at loddeland er revet av. Vi erstatter ikke nytt app.

Det at du enda ikke er med på at loddeland er revet av, for bli opp til deg.

For å si det på en helt annen måte Poe. Jeg har alltid rett. Så får det bli opp til andre å mot bevise det. Å i dette tilfellet, klarer du det rett å slett ikke, med å bruke store ord, å gjemme deg bak både FK, FR.

Vi startet med å diskutere en Garanti sak, som da ikke var garanti. Jeg hadde igjenn rett. ( Hadde loddeland ikke hvert revet bort fra kretskortet, så hadde garantie gjeldt. Se på Nokia N86 feks). Og som i tilegg NCC avslo. Som da tilsier at det ikke er mange veiene å gå.

Utenom da å kjøre en forbruker sak av det, eller som du så fint sikkert hadde sakt det: "saksøke".

Hvorfor du fortsatt blander deg nuh, når denne diskusjonen har tatt en litt mer teknisk vridning, er for meg uforstånde. For her kommer det fremm gang, på gang. At du ikke har peiling på hva vi snakker om. Men du nevner jo flittig artige store ord.

 

Det eneste jeg lurer litt på, som vi kanskje aldri får svar på: Hva sa forbruker ombudet ?

 

Prøv å tenk på det som TS sier som fakta. Om vi på forumet skulle diskutert etter hva vi tror skjedde hadde det blitt kaos. Derfor bør enkelte slutte å være barnslige og sta.

 

We are aware of reports that under certain conditions, the micro-USB port of a very limited amount of Nokia N900 devices can be detached. Product quality is of utmost importance to Nokia and we are investigating this issue further. Consumers who experience this issue should contact their local Nokia customer care. The same warranty applies to the Nokia N900 as with any other Nokia device. We apologize for any inconvenience this may cause.

 

Fra linken Kenbjo ga oss. Det er det liten tvil om at dette har skjedd med TS og håper enkelte klarer å forstå dette.

 

Håper og som poe at det snart kommer en sak som ender med at bransjen får svi på pungen

 

zaqqoZeq

 

Hva dere ser på som tvil, eller ikke. Usb kontakten, kan løsne ved dårlig lodding. Altså , enten da formye varme, for lite varme, for lite tinn, osv osv.

Det som er saken, er at Loddeland var revet bort.

Så da gjelder ikke dette skrivet lengere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi startet med å diskutere en Garanti sak, som da ikke var garanti. Jeg hadde igjenn rett.

 

Hva dere ser på som tvil, eller ikke. Usb kontakten, kan løsne ved dårlig lodding. Altså , enten da formye varme, for lite varme, for lite tinn, osv osv.

Det som er saken, er at Loddeland var revet bort.

Så da gjelder ikke dette skrivet lengere.

 

Du vet ikke om loddeland er revet bort. Det bygger kun på en fantasi, som tydeligvis har blitt virkelighet for deg.

 

Og igjen må jeg få påpeke at en garanti, er ingen garanti, hvis den ikke går ut over forbrukerkjøpsloven. Så enten selger Nokia sine telefoner uten garanti, noe som burde få enhver til å sky dem som pesten, eller du tar feil. Jeg heller mot sistnevnte.

Lenke til kommentar
Dæven, har du begynt å gjette nå, fremfor å være bombastisk - fantastisk!

 

Jeg vet ikke om du deltar i andre forum, men det gjør jeg. Jeg har utallige eksempler på at det som blir opplyst av produsenten i ett land, ikke alltid samsvarer med det produsenten sier i et annet land. Derfor gjetter jeg på at Nokia og Nokia Norge ikke har hatt den beste kommunikasjonen i denne saken. Men jeg tipper den blir forbedret når kunder med avrevet usb-kontakt henviser til forum rundt om kring på nettet...

 

Men jeg noterer meg at både du og en viss annen her, nå prøver å ro dette i land. Men dere er parkert ute på glattisen, og der ser det ut til at dere blir værende. Iallefall til vårsola smelter isen...

Lenke til kommentar

Nå kommer du med tull igjen Poe. Jeg har ALDRI sagt at han har ødelagt kontakten med vilje. Kom ikke her å kall meg en løgner. For det er det du som er. Så gå å finn deg en annen hobby enn å spy ut løgner her på forumet. Du skaper kun uro og kvalme når du gjør det. Skjerp deg.

En annen ting er at du tar feil vedr din definisjon av garanti. Det har jeg påpekt tidligere. Fra forbrukerportalen:

For at man skal ha lov til å markedsføre at en vare selges med garanti, er det et krav at garantien gir deg tilleggsrettigheter utover forbrukerkjøpslovens bestemmelser. Hvis en garanti ikke gir deg slike tilleggsrettigheter, vil bruken av begrepet garanti være forbudt etter markedsføringsloven. Slik markedsføring kan være straffbar.

 

Enda har du ikke skjønt at vi snakker om avrevet loddepad/land eller avrevet lodding. Det er stor forskjell på dette. Siden du ikke vet noe om det så anbefaler jeg deg å holde pent kjeft i framtiden inntil du har funnet ut forskjellen.

Lenke til kommentar
Dæven, har du begynt å gjette nå, fremfor å være bombastisk - fantastisk!

 

Jeg vet ikke om du deltar i andre forum, men det gjør jeg. Jeg har utallige eksempler på at det som blir opplyst av produsenten i ett land, ikke alltid samsvarer med det produsenten sier i et annet land. Derfor gjetter jeg på at Nokia og Nokia Norge ikke har hatt den beste kommunikasjonen i denne saken. Men jeg tipper den blir forbedret når kunder med avrevet usb-kontakt henviser til forum rundt om kring på nettet...

 

Men jeg noterer meg at både du og en viss annen her, nå prøver å ro dette i land. Men dere er parkert ute på glattisen, og der ser det ut til at dere blir værende. Iallefall til vårsola smelter isen...

 

Poe, vær så vennelig å les første post en gang til. Takk. Så skal du få lov til å komme tilbake å si unnskyld.

Fortsatt så sitter du å dra ting i løse luft.

Tror du et særiøst service verksted bryr seg om hva en gjeng med unger skriver på et forum ? Fasit svaret her er da nei. Tror også dem som sitter på service, ler rimelig rått.

Når enkelte forhandlere legger ved linker til dette forumet her. Hadde i hvertfall jeg gjort.

Hvor får du Nokia Norge fra ? Hvem er Nokia norge, å hva gjør de ? Hvor befinner de seg ?

"ER det et vesen på samme måte som vegvesenet? (Vær så snill å drit i å quote denne teksten med vegvesnet, hvorpå du spør om hvor jeg fikk dem fra!)

 

Du kan få lov til å notere deg hva du vil. Jeg har selv parkert sykkern min utpå glattisen, men da med pigg dekk på. Men nå står den i garagen.

Det som er saken er. Hadde ikke loddeland hvert revet av. Så hadde app blitt sendt til Deltaservice for bytte av kretskort. Derfor kan jeg trekke den konklusjonen at jeg har rett i at dette ikke er en garanti sak. Det at NCC avslår den som ikke garanti, ei heller tar den på goodwill, så Noterer jeg meg enda en konklusjon. Da så vel loddeland såpass jævlig avrevent ut.

Men på meg, så virker det som om du ikke veit hva loddeland / loddepads på et kretskort er. Stemmer det ?

 

Jeg deltar også på en del andre forum ja. Men der er det ikke så mye pølsevev fra synsere som her. Å jeg må innrømme det. At når jeg ser folk slenger med regelrett løgn å bedrag, så ser jeg det på som min rett, å påpeke at dette er feil informasjon fra ende til annen. Derfor jeg har giddi å kommentert her. Hadde ikke du giddi å skrevet at Nokia var et drittfirma, service verkstedet var et dritt firma. Så hadde ikke jeg giddi å klaga. Ei heller hadde du hvert enig på at dette ikke var en Garanti, NCC reklamasjons sak, så hadde jeg hvert enig. Det enste jeg er enig med deg på Poe. Er at forbruker rådet er neste, men hva er vitsen med det? Mye tid å penger tapt der med en gang. Og at de i tilegg sikkert har en del saker der folk har tapt flere hundre tusen å ta seg av. Hva forbruker kjøpsloven sier er jo fortatt verdt nada, da app har blitt ødelagt av forbruker.

Endret av Burud
Lenke til kommentar
Nå kommer du med tull igjen Poe. Jeg har ALDRI sagt at han har ødelagt kontakten med vilje. Kom ikke her å kall meg en løgner. For det er det du som er. Så gå å finn deg en annen hobby enn å spy ut løgner her på forumet. Du skaper kun uro og kvalme når du gjør det. Skjerp deg.

En annen ting er at du tar feil vedr din definisjon av garanti. Det har jeg påpekt tidligere. Fra forbrukerportalen:

For at man skal ha lov til å markedsføre at en vare selges med garanti, er det et krav at garantien gir deg tilleggsrettigheter utover forbrukerkjøpslovens bestemmelser. Hvis en garanti ikke gir deg slike tilleggsrettigheter, vil bruken av begrepet garanti være forbudt etter markedsføringsloven. Slik markedsføring kan være straffbar.

 

Enda har du ikke skjønt at vi snakker om avrevet loddepad/land eller avrevet lodding. Det er stor forskjell på dette. Siden du ikke vet noe om det så anbefaler jeg deg å holde pent kjeft i framtiden inntil du har funnet ut forskjellen.

 

Unnskyld, men i teksten du siterer fra FR, så står det jo nettopp det som jeg sier. Hvis du ikke klarer å se det, så tror jeg det er på tide at du trekker deg fra denne debatten.

Lenke til kommentar
...snip(en masse svada)

 

Hva skulle jeg be om unnskyldning for? At du dikter opp at det er loddeland som er avrevet? Det står ingen ting om hvor usb-kontakten er avrevet. Men vi vet at det her er en produksjonsfeil, men du gir deg ikke av den grunn.

 

Jeg vet at blant annet utviklere av telefoner, følger med på brukerforum, rundt om kring. Dette er noe jeg vet, og ikke "antar". Men de er nok ikke til stedet på dette forumet, tipper jeg.

 

Nokia har da, som seg hør og bør, en egen avdeling i Norge, som blant annet skal ta seg av de reklamasjoner som måtte komme. Du finner dem her: Sandakerveien 116, 0484 Oslo.

 

Du må nesten være litt mer presis i dine beskyldninger om løgn.

Lenke til kommentar

En produsent kan gi nøyaktig den garantien han vil. Men selger har ikke lov til å bruke produsentens garanti som salgsargumentasjon (i salgsøyeblikket eller i reklame) hvis garantien ikke gir noe utover det som kjøper allerede har krav på i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Det er i allefall slik jeg tolker teksten fra forbrukerportalen. Husk at garanti er frivillig. Det er ikke noe man er forpliktet til å gi. Men hvis produsent er så snill og gir garanti så må det gå utover forbrukerkjøpsloven, hvis ikke kan den ikke brukes i markedsføringen.

Lenke til kommentar
En produsent kan gi nøyaktig den garantien han vil. Men selger har ikke lov til å bruke produsentens garanti som salgsargumentasjon (i salgsøyeblikket eller i reklame) hvis garantien ikke gir noe utover det som kjøper allerede har krav på i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Det er i allefall slik jeg tolker teksten fra forbrukerportalen. Husk at garanti er frivillig. Det er ikke noe man er forpliktet til å gi. Men hvis produsent er så snill og gir garanti så må det gå utover forbrukerkjøpsloven, hvis ikke kan den ikke brukes i markedsføringen.

 

Ergo er det ingen garanti, det er kun et papir med en masse intetsigende svada. Det er iallefall slik juristen hos FR har tolket det, men du vet kanskje dette bedre?

Lenke til kommentar
...snip(en masse svada)

 

Ekstremt mye BS.

 

Huff , Poe. Jeg gir opp deg. Det å prate til deg er som å prate til en lett vegg. Mye letere å rive ned, eller å få til å skjønne at den skal stå rett opp å ned.

Om utviklerer følger med på forum, så er jo det bra. Er dette et forum som er spess laget for utviklerer ? Nei..

Vi vet jo ikke om dette er en produksjons feil. Men iom at NCC avslo den. Så betyr det at du har feil, å jeg har rett ?

 

Hva er Nokia avdelingen som ligger i Oslo ?? Er det NCC ?

Lenke til kommentar
...snip(en masse svada)

 

Ekstremt mye BS.

 

Huff , Poe. Jeg gir opp deg. Det å prate til deg er som å prate til en lett vegg. Mye letere å rive ned, eller å få til å skjønne at den skal stå rett opp å ned.

Om utviklerer følger med på forum, så er jo det bra. Er dette et forum som er spess laget for utviklerer ? Nei..

Vi vet jo ikke om dette er en produksjons feil. Men iom at NCC avslo den. Så betyr det at du har feil, å jeg har rett ?

 

Hva er Nokia avdelingen som ligger i Oslo ?? Er det NCC ?

 

Nokia Norge, ligger i Oslo. Du kunne lett funnet det ut med å lime inn adressen i søkefeltet på gulesider.no, men jeg hadde vel for høye forventinger.

 

Du, og en viss annen her, kan slutte å kalle meg for løgner etc..., og heller være litt mer ydmyk i omtalen om TS sin telefon. Det er nå gått ut informasjon fra Nokia om at det på enkelte N900 er en produksjonsfeil vedrørende usb-kontakten, og slik TS beskriver behandlingen av telefonen, så kan det ikke dreie seg om noe annet i dette tilfellet. Jeg skjønner at du/dere har tungt for å akseptere harde fakta, og heller tyr til ufine metoder med å kalle med debattanter for løgnere og annet tull.

Lenke til kommentar
...snip(en masse svada)

 

Ekstremt mye BS.

 

Huff , Poe. Jeg gir opp deg. Det å prate til deg er som å prate til en lett vegg. Mye letere å rive ned, eller å få til å skjønne at den skal stå rett opp å ned.

Om utviklerer følger med på forum, så er jo det bra. Er dette et forum som er spess laget for utviklerer ? Nei..

Vi vet jo ikke om dette er en produksjons feil. Men iom at NCC avslo den. Så betyr det at du har feil, å jeg har rett ?

 

Hva er Nokia avdelingen som ligger i Oslo ?? Er det NCC ?

 

Nokia Norge, ligger i Oslo. Du kunne lett funnet det ut med å lime inn adressen i søkefeltet på gulesider.no, men jeg hadde vel for høye forventinger.

 

Du, og en viss annen her, kan slutte å kalle meg for løgner etc..., og heller være litt mer ydmyk i omtalen om TS sin telefon. Det er nå gått ut informasjon fra Nokia om at det på enkelte N900 er en produksjonsfeil vedrørende usb-kontakten, og slik TS beskriver behandlingen av telefonen, så kan det ikke dreie seg om noe annet i dette tilfellet. Jeg skjønner at du/dere har tungt for å akseptere harde fakta, og heller tyr til ufine metoder med å kalle med debattanter for løgnere og annet tull.

 

Huff, når skal dere innse at den usb kontakten, kan bli ødelagt på andre måter en med dårlig lodding ?

Enkelte N900 ja, å da ser det helt anderledes ut, en når den er avrevet. Har den løsnet, skal det være mulig å lodde den på igjenn. Men da må man bytte kretskort i app, da det ikke er lov å lodde på N900. Dette er noe service verkstedet har fått info om for flere uker siden.

Hvordan TS beskriver at han behandler app, er fortsatt likegyldig, da loddeland har blitt revet av. Kan du snart skjønne det?

Jeg aksepterer harde fakta, er derfor jeg er så imot det du sier, for det er feil. Hele veien. Å det at du til stadighet kommer med at Nokia å Nokia Norge ikke har bra nok kommunikasjon er for meg uforstående. Da du her igjenn har nada peil på hva du utaler deg om !

Lenke til kommentar

Det er en konklusjon som er tatt utifra de opplysningene vi har fått ifra TS kombinert med erfaringer fra lignende saker.

 

Å jo Poe jeg kaller deg en løgner fordi du kommer med usanne påstander om meg. Er det noe jeg virkelig hater så er det folk som beskylder meg for noe jeg IKKE har gjort. Du kan gjerne korrigere, betvile eller diskutere vedr mine poster, men faen ikke kom her å påstå at jeg har gjort noe jeg absolutt ikke har gjort. Det bør du holde deg for god til.

Lenke til kommentar

Vel jeg har ikke tenkt å blande meg inn så mye i diskusjonen her, men må bare si litt mere.

 

Jeg har undersøkt litt, siden jeg kanskje har tenkt å kjøpe en slik etterhvert.

 

Det er velding mange som har problemer med usb-porten på n900, og at Nokia tidligere har nektet å reparere det. I mobilforum rundt omkring er det veldig mange som sier de har problemer med den.

 

Noen eksempler:

 

http://www.engadget.com/2010/02/10/nokia-n...one-to-failure/

 

http://talk.maemo.org/showthread.php?t=37107

 

Ut i fra det så er det veldig sannsynlig at usb-porten på n900 ikke tåler normalt bruk. Selv om Nokia kanskje har loven på sin side, så er det noe med at en mobil til 5000 bør være så høy kvalitet at den tåler normal bruk.

 

Jeg er ikke noen ekspert på elektronikk, men når loddeland er revet av uten noen andre skader på telefonen, så er det vel bare Nokia som kan klare å påstå at det er brukerfeil.

 

Heldigvis for de som har kjøpt n900, ser det ut som om Nokia endelig har begynt å gi etter i denne saken, noe de burde gjort for lenge siden.

Lenke til kommentar
Det er en konklusjon som er tatt utifra de opplysningene vi har fått ifra TS kombinert med erfaringer fra lignende saker.

 

Å jo Poe jeg kaller deg en løgner fordi du kommer med usanne påstander om meg. Er det noe jeg virkelig hater så er det folk som beskylder meg for noe jeg IKKE har gjort. Du kan gjerne korrigere, betvile eller diskutere vedr mine poster, men faen ikke kom her å påstå at jeg har gjort noe jeg absolutt ikke har gjort. Det bør du holde deg for god til.

 

Du fantaserer deg altså frem til en konklusjon. Jeg forholder meg til fakta.

 

Kan du gi meg et eksempel der jeg har kommet med usanne påstander om deg. Eller er dette kun et desperat forsøk på å spore debatten over på min person, istedet for sak?

 

Jeg er ikke noen ekspert på elektronikk, men når loddeland er revet av uten noen andre skader på telefonen, så er det vel bare Nokia som kan klare å påstå at det er brukerfeil.

 

Neida, her er to forumbrukere som også klarer å påstå at dette er brukerfeil...

Lenke til kommentar
...men du har holdt på ditt, og påstått at forbrukeren har revet av usb-kontakten, nærmest med vilje.

Dette er det som får deg til å bli en løgner. Her er det du kommer med usanne påstander om meg.

 

En fantaserer seg ikke fram til en konklusjon når det blir brukt erfaringer til å dra den konklusjonen.

Skal vi se hva vi har her; Poe: En eller annen nobody (i mangel på bedre ord siden du ikke har gitt oss en inntrykk av at du er noe annet) som liker å henge på forum der han poster usanne påstander samt bedriver å vri fakta slik at den passer han best. Burum, Flodec, badjoker: Personer som jobber eller har jobbet i bransjen og på den måten har opparbeidet seg erfaring når det kommer til loddinger, hovedkort, rutiner osv osv.

Hvem ville du stolt mest på har mest erfaring på temaet? Deg selv eller vi som faktisk har erfaring? Etter det jeg vet så heter denne delen av forumet <Forhandlere og verksteder>. Kanskje postere da faktisk har lyst til å høre hva folk disse bransjene synes om deres problemstilling. For det er kanskje nettopp disse som er best egnet til å svare på spørsmålene de stiller.

 

PS: Jeg har ingen problem med å ødelegge en lodding eller en loddepad uten at det settes noen som helst synlige spor i dekslene. Klarer jeg det så klarer du det. Så at det ikke er synlige spor i deksler beviser absolutt ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Vel jeg har ikke tenkt å blande meg inn så mye i diskusjonen her, men må bare si litt mere.

 

Jeg har undersøkt litt, siden jeg kanskje har tenkt å kjøpe en slik etterhvert.

 

Det er velding mange som har problemer med usb-porten på n900, og at Nokia tidligere har nektet å reparere det. I mobilforum rundt omkring er det veldig mange som sier de har problemer med den.

 

Noen eksempler:

 

http://www.engadget.com/2010/02/10/nokia-n...one-to-failure/

 

http://talk.maemo.org/showthread.php?t=37107

 

Ut i fra det så er det veldig sannsynlig at usb-porten på n900 ikke tåler normalt bruk. Selv om Nokia kanskje har loven på sin side, så er det noe med at en mobil til 5000 bør være så høy kvalitet at den tåler normal bruk.

 

Jeg er ikke noen ekspert på elektronikk, men når loddeland er revet av uten noen andre skader på telefonen, så er det vel bare Nokia som kan klare å påstå at det er brukerfeil.

 

Heldigvis for de som har kjøpt n900, ser det ut som om Nokia endelig har begynt å gi etter i denne saken, noe de burde gjort for lenge siden.

 

 

Kjøp deg en N900 du, har det selv, å er helt fornøyd med den. Siste sw løste mange små kjedelig problemer. + At jeg var en av de uheldige som opplevde at usb kontakten løsnet delvis fra kretskorte. Levert inn app til service. Garanti å full pupp! Ventet i 2 uker på å få bytte enhet inn på lager. Å nå er den tilbake, med all den glede det medfører.

Tror nok du skal være rimelig uforsiktig med den, før usb kontakten løsner på den måten derr.

 

 

Det er en konklusjon som er tatt utifra de opplysningene vi har fått ifra TS kombinert med erfaringer fra lignende saker.

 

Å jo Poe jeg kaller deg en løgner fordi du kommer med usanne påstander om meg. Er det noe jeg virkelig hater så er det folk som beskylder meg for noe jeg IKKE har gjort. Du kan gjerne korrigere, betvile eller diskutere vedr mine poster, men faen ikke kom her å påstå at jeg har gjort noe jeg absolutt ikke har gjort. Det bør du holde deg for god til.

 

Du fantaserer deg altså frem til en konklusjon. Jeg forholder meg til fakta.

 

Kan du gi meg et eksempel der jeg har kommet med usanne påstander om deg. Eller er dette kun et desperat forsøk på å spore debatten over på min person, istedet for sak?

 

Jeg er ikke noen ekspert på elektronikk, men når loddeland er revet av uten noen andre skader på telefonen, så er det vel bare Nokia som kan klare å påstå at det er brukerfeil.

 

Neida, her er to forumbrukere som også klarer å påstå at dette er brukerfeil...

 

Jeg klarer ikke. Jeg påstår det bastant! Å du har enda ikke klart å motbevise meg på at jeg tar feil i denne saken her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...