Gå til innhold

Den store iPad tråden.

Sisyphus

iPadilicious?   

570 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe / har du kjøpt én iPad?

• Ja! Har syntes denne var fantastisk fra dag 1!
      202
    • Var skeptisk først, men har tenk å kjøpe én!
      79
    • Nja.. kanskje litt senere.
      88
    • Venter på en annen tablet.
      60
    • Ser ikke helt bruksområdet .
      141

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, det kan også bli krøll hvis man oppdaterer appene i iTunes hvis jeg husker riktig.

Har dere ikke sikkerhetskopi liggende et steds, forresten?

Er det ikke opp til utvikleren å støtte eldre versjoner?

Skrevet

Får håpe på en ny Ipad blir lansert snart da. Men planen var at ungen skulle få min gammle ipad1, og selv ho har blitt avhengig av youtube :(

Skjønner ikke problemet syntes YouTube er best via Internett jeg da appen er da ikke så bra..

Skrevet

Regner ikke med at du har ipad 1 og snakker du om den youtube appen som Apple laget eller Google laget?

For det første så er helhets intrykket mye tregere på nett enn på app.

For det andre så popper det opp reklame med et lite kryss som er umulig å treffe og jeg ender opp med å gå til den siden det var reklame på.

For det tredje så får jeg ikke fullskjerm.

Skrevet (endret)

Det er mange apper jeg brukte på iphone som krevde iOS6 for oppgradering, ergo så jeg meg nødt til å oppgradere til 6ern som gjorde telefonen tregere. Synd.

Endret av Theo343
Skrevet

Noen her som har oppdatert sin iPad 4 til ios 7? Nettopp fått meg iPad og det er litt kjedelig og gå frem og tilbake mellom ios 6 og 7 (iPad og iPhone)

iOs 6 bare irriterer meg etter eg har brukt iOs 7 siden juni! :nei::tease:

Skrevet (endret)

Tenker å legge Golden Master inn før jeg stikker på jobb:)

EDIT: når jeg tenker meg om, så vet jeg faktisk ikke om det går :p Damn.

Endret av Mala
Skrevet

Tenker å legge Golden Master inn før jeg stikker på jobb:)

EDIT: når jeg tenker meg om, så vet jeg faktisk ikke om det går :p Damn.

Har GM for iPhone på nedlasting nå, får bare håpe eg får riktig versjon...

Mye vanskeligere og finne iPad 4 wifi GM virker det som, de fleste eg har funne begrenser nedlasting hastigheten til 20 kb, 13 timer skulle de ta :hm:

Kunne du gitt ett pip vist du får det til? :) Blir rett og slett deprimert av iOs 6 på en helt splitter ny iPad :tease:

Skrevet

Kom jo på at jeg ikke har låst opp iPad`en min for slike tidligere versjoner, på samme måte som med iPhonen :p Så må nok vente til 18. september tenker jeg.

Skrevet (endret)

Eller la vær å oppgradere apps. Selv har jeg ios 5.x på min telefon uten noen problem. Er noen apps jeg kunne tenkt meg men klarer meg fint uten dem

Jeg lot være i flere måneder inntil det var oppgraderinger jeg ville og måtte ha.

Endret av Theo343
Skrevet (endret)

Sweet. Dette skal prøves!

Edit:

Det funket uten noe problem! This changes the world again ( er det ikke det Apple bruker å si). Har ikke JB på padden btw.

Takker for tips PL610

Endret av MysticoN
Skrevet (endret)

Det var gode nyheter. Da mangler jeg bare muligheten til å nedgradere gamle enheter til eldre iOS slik at de kan fungere best mulig som de gjorde i starten av livssyklusen :)

Endret av Theo343
Skrevet

Må jeg ha nest-nyeste iOS for å oppgradere direkte til iOS7?

iPad'en tilbyr meg oppdatering til 6.1.3. Det betyr vel bare at den ikke har fått "tilbud" om 7 helt ennå?

Skrevet (endret)

Når er det vi som har iPad kan få iOS 7, klokkeslett? Har hørt noe snakk om at den skulle komme idag, men jeg får heller ikke tilbud om oppdatering (har 6.1.3).

Endret av Aerow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...