Keiro Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hei Nå har jeg akkurat kjøpt meg Assassin's creed II og tenkte jeg skulle prøve det ut i dag, men så langt kom jeg ikke. Når jeg starter opp spillet så blir skjermen delt i 4 og det bare står og loader i det uendelige. Det var ikke noe galt med cd'en helt ripefri. Jeg gikk tilbake til butikken og fikk byttet i nytt eksemplar men det var fortsatt sammme feil. jeg har oppdatert maskinen, resatt den, byttet hdmi kabler og gjort det meste men ingenting hjelper. Jeg har også testet med diverse spill og filmer men de funker som normalt. Har akkurat kjøpt ny tv og sett på innstillinger der for sikkerhetsskyld men hjalp ikke. Er det noen flere som har opplevd samme feil eller har noe forslag?
tNy Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg googlet "Assassins creed 2 loading problem" og fikk opp en haug av sider. Desverre for deg er disse sidene blokkert her på jobb. Men du kan jo prøve selv
Keiro Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Skrevet 20. januar 2010 Takk for tipset, men da har jeg samme problem som deg Får ikke lastet opp sider her heller, så får se når jeg kommer hjem.
Dj_Arnleif Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Kjører du 60Hz? Ren gjetting fra min side at det er problemet
Keiro Skrevet 22. januar 2010 Forfatter Skrevet 22. januar 2010 Takk! Fikk det endelig til, nå skal jeg sitte klistret foran tv'en før jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå