Gå til innhold

Supportercup for "de fire store" - Chelseas lagtråd


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Heisann Chelsea-fans.

 

I går fremmet jeg forslag om en fotballcup for United-supportere, men det gikk fort over til å bli en cup for de fire store lagene i England. Informasjonstråd for fotballcupen finnes her.

 

Det blir altså en 7'er-cup (regner jeg med) hvor vi spiller på en 7'erbane på Ekebergsletta. Kampoppsett vil bli satt opp når vi ser hvor mange lag det eventuelt blir og om det i det hele tatt blir noe av, noe jeg håper. For mer informasjon kan førstetråden leses. Hvis dette ser interresant ut kan dere som Chelsea-fans melde dere på deres lag her.

 

Foreløpige brukere som vil være med på Chelseas lag og evt. posisjon:

 

Herr Tøs - Altmuligmann, generelt ræva

Zeromac - Midtbane

PrettyBoy - Midtbane

HeHauken - Forsvar

 

 

--

Mvh DJ_Dark

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt fotball i 8 år, så jeg er vel normalt god, tipper jeg. :p

Stemmer det Herr Brun, tar 20min med tog inn til Oslo, og så busser jeg opp til Ekeberg, hvis det blir der.

 

Problemet er bare det at, hvis det blir i sommerferien, kan det hende jeg er borte stort sett hele ferien. Men får se hvilken dato det blir :D

 

Sett meg opp som midtbane, DJ_Dark!

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
40m på 15 sekunder eller noe.

 

Det er faktisk bortimot gå-tempo det. Imponert :D

 

Problemet er bare det at, hvis det blir i sommerferien, kan det hende jeg er borte stort sett hele ferien.

 

Men du skal jo være borte da også. Borte på Ekeberg....

 

Det går forøvrig kollektivtransport fra Borte til Ekeberg også...

Lenke til kommentar

Jeg er med såfremt jeg ikke jobber. Spilte back en gang i tiden, men formen er ikke som den engang var (sluttet med aktiv fotball etter jeg lagde 4 straffer på 2 kamper). Skal høre med brodern om han også blir med - han kan i motsetning til meg spille fotball.

 

Regner med at vi går for klassisk Chelsea-stil anno 1990 og tar resten på fysikken? ;)

 

Edit: Blir faktisk ganske imponert om vi klarer å knote sammen 7 stk. Så kan vi signere noen på free transer fra United/Liverpool-gjengen. De blir garantert mer enn nok.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...