Gå til innhold

Klarer du å finne info om brukerene? - NB: Kun info på brukere som har gitt tillatelse i tråd


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En bruker her klarte å finne veldig mye om meg fordi vi hadde felles venn på face. Kan noen andre prøve seg på meg, uten facebook? Navn, veinummer og jobb tar dere på pm til meg

 

Ikke *fordi* vi hadde felles venn på facebook, men fordi jeg fant først ut navnet ditt, så facebook profilen og så tilfeldigvis at vi hadde en felles venn. Hadde vi ikke hatt det så hadde jeg uansett ment at det var deg :)

Lenke til kommentar
I challenge you. Post alt du finner, bortsett frå bilder og fullt namn. Fornamn ok.

Bonuspoeng om du kan finne ut kva mora mi gjer på.

Hei, Sverre.

 

Hvordan går det med valpene? Dere driver vel fortsatt med Golden Retriever-oppdrett? Nydelige bilder av Sine! Jeg likte spesielt de hvor du og lillesøster går tur med henne på vei til oldemors 85-års dag.

 

Visste du forresten at inntekten til moren din tilsvarer kostnaden for 10 sekunder av Melodi Grand Prix-sendingene på NRK? Mer enn nok, spør du meg!

 

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe meg et radiostyrt fly eller helikopter. Etter det jeg har forstått så er dette noe du kan, så si ifra hvis du har noen tips til en nybegynner!

 

Hils Kjetil!

 

45d3d4e31adf377aa8cb889a3587f6a6.png

Lenke til kommentar
I challenge you. Post alt du finner, bortsett frå bilder og fullt namn. Fornamn ok.

Bonuspoeng om du kan finne ut kva mora mi gjer på.

.

Fant du også infoen pga en viss venn av Sverre?

Delvis korrekt. Jeg fant mye av informasjonen kun ved hjelp av brukernavnet (svelemoe), men de virkelig saftige godbitene kom først da jeg ved hjelp av en venn på et nettsamfunn fant hans fulle navn.

Lenke til kommentar

Bare for å vise at det ikke er noe hoax her;

På under minuttet fant jeg ut at svelemoe er 15 år og fra Ørsta, han digger filmen "A night at the roxbury" og hater jonas brothers.

 

 

Det blir for lett når man har samme brukernavn over alt :p

 

 

 

@Quakecry

 

Du bruker briller, har svart iphone og dere har hvite fliser på veggen på dass.

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar
I challenge you. Post alt du finner, bortsett frå bilder og fullt namn. Fornamn ok.

Bonuspoeng om du kan finne ut kva mora mi gjer på.

.

Fant du også infoen pga en viss venn av Sverre?

Delvis korrekt. Jeg fant mye av informasjonen kun ved hjelp av brukernavnet (svelemoe), men de virkelig saftige godbitene kom først da jeg ved hjelp av en venn på et nettsamfunn fant hans fulle navn.

 

No blir eg nysgjerrig. Nettby?

Lenke til kommentar

Prøv meg. Tviler på at noen klarer så veldig mye ettersom jeg er veldig påpasselig med hva jeg legger ut, men for all del bare prøv :)

 

Fullt navn, adresse, nummer, bilde o.l. vil jeg ikke skal postes.

 

Dersom dere finner noe luguber info om meg kan vi ta det på pm :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Finn i vei :)

 

Bare ikke etternavn, adresse, nummer eller bilde

Du heter Fredrik

Du går/skal gå på Stabekk VGS eller Hosletoppen VGS

Du har spilt en del CS1.6 og har blitt VAC bannet.

 

Ikke post info om meg, takk.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
I challenge you. Post alt du finner, bortsett frå bilder og fullt namn. Fornamn ok.

Bonuspoeng om du kan finne ut kva mora mi gjer på.

.

Fant du også infoen pga en viss venn av Sverre?

Delvis korrekt. Jeg fant mye av informasjonen kun ved hjelp av brukernavnet (svelemoe), men de virkelig saftige godbitene kom først da jeg ved hjelp av en venn på et nettsamfunn fant hans fulle navn.

 

No blir eg nysgjerrig. Nettby?

Steam.

Lenke til kommentar
I challenge you. Post alt du finner, bortsett frå bilder og fullt namn. Fornamn ok.

Bonuspoeng om du kan finne ut kva mora mi gjer på.

.

Fant du også infoen pga en viss venn av Sverre?

Delvis korrekt. Jeg fant mye av informasjonen kun ved hjelp av brukernavnet (svelemoe), men de virkelig saftige godbitene kom først da jeg ved hjelp av en venn på et nettsamfunn fant hans fulle navn.

No blir eg nysgjerrig. Nettby?

Steam.

 

Samme her. :)

Lenke til kommentar
Prøv meg. Tviler på at noen klarer så veldig mye ettersom jeg er veldig påpasselig med hva jeg legger ut, men for all del bare prøv :)

 

Fullt navn, adresse, nummer, bilde o.l. vil jeg ikke skal postes.

 

Dersom dere finner noe luguber info om meg kan vi ta det på pm :p

 

Du har jo til og med beskyttet twitter-kontoen din slik at man må sende forespørsel :!:

 

Men jeg fant ut:

  1. Du har internett fra Telenor
  2. Du har SparkLan-ruter

Lenke til kommentar
Prøv meg. Tviler på at noen klarer så veldig mye ettersom jeg er veldig påpasselig med hva jeg legger ut, men for all del bare prøv :)

 

Fullt navn, adresse, nummer, bilde o.l. vil jeg ikke skal postes.

 

Dersom dere finner noe luguber info om meg kan vi ta det på pm :p

Er du fra Bodø?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...