Gå til innhold

Vil totalforby røyking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er helt enig i at vi burde gjøre salg av tobakk ulovlig ved å innføre et regelverk som sier at et bestemt årskull og de kommende aldri skal få kjøpe tobakk.

 

Men hvis de absolutt har lyst til å ødelegge genene sine kan de vær så god få lov til å dyrke tobakken sin hjemme eller i hagen.

 

Dette burde forsåvidt gjelde flere typer planter

 

:!:

Lenke til kommentar
Skal jeg få lov til å gå til ungdomskolen der ungen din går å jingle med knippsposen?

 

spørsmålet er ikke hva som er loven, spørsmålet er hvor den moralske streken blir satt?

 

jeg er enig i det du sier, hvordan vi blir påvirket av samfunnet rundt oss er en annen ting.

 

Min mening: Cannabis og sigaretter bør være lov offentlig (ute), hard drugs, psykedelika o.l burde være forbudt offentlig, men dekriminalisert og for eget bruk.

Lenke til kommentar

til dere som gir meg kritikk fordi jeg er allergisk har tydligvis null forståelse ovenfor hvordan jeg har det.

 

tenk dere all plasser det røykes i dag.

 

inngangspartier til butikker, jeg blir hindret og må komme meg inn en annen plass

hjemme hos folk, må be folk at de ikke kan røyke

i bilen

etc

 

se for dere hosteanfall, renende nese og øyne

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
mot all frihet for alle andre enn den sterkeste

 

Nei, du blander nok positiv og negativ frihet. Liberalister er for negativ frihet, dvs fravær fra tvang og vold.

 

Er helt enig i at vi burde gjøre salg av tobakk ulovlig ved å innføre et regelverk som sier at et bestemt årskull og de kommende aldri skal få kjøpe tobakk.

 

Fascist.

 

Når skal verden forstå at forbud ikke hjelper?

 

Sosialister drives ikke av fornuft, men av kontrollbegjær.

 

Skal vi legalisere alle former for narkotika ?

 

Ja, det bør de.

 

Skal jeg få lov til å gå til ungdomskolen der ungen din går å jingle med knippsposen?

 

Hvorfor gjør langere dette i dag? Fordi de har mye å tjene på å få unge hekta. Hvis man forbyr alkohol eller tobakk, vil man på tilsvarende vis skape insentiver for kriminelle for å få skoleelever hekta.

 

spørsmålet er ikke hva som er loven, spørsmålet er hvor den moralske streken blir satt?

 

Hvorfor er det viktig?

 

Min mening: Cannabis og sigaretter bør være lov offentlig (ute), hard drugs, psykedelika o.l burde være forbudt offentlig, men dekriminalisert og for eget bruk.

 

Jeg ser at de fleste på forumet vil legalisere cannabis, blant annet fordi forbud skaper kriminalitet. Men hvorfor bruker dere ikke den samme fornuften når det gjelder andre rusmidler, som heroin? Hvorfor tror dere forbud hjelper her?

 

Så du syntes det skal være ok å koke egen amfettamin i stuen hvis det er et personlig ønske?

 

Ja, hvilken rett mener du at du har til å nekte meg det?

 

til dere som gir meg kritikk fordi jeg er allergisk har tydligvis null forståelse ovenfor hvordan jeg har det.

 

tenk dere all plasser det røykes i dag.

 

inngangspartier til butikker, jeg blir hindret og må komme meg inn en annen plass

hjemme hos folk, må be folk at de ikke kan røyke

i bilen

etc

 

se for dere hosteanfall, renende nese og øyne

 

LYKKE TIL!

 

Sånn er livet. Noen har agrofobi. Skal vi forby bygging av åpne plasser? Noen har astma. Skal vi forby biler?

Endret av Rothbard
Lenke til kommentar
Så det å skulle bestemme over hva folk gjør i offentligheten er en voksen tanke?

 

Foreldrene til den UNGEN er sikkert veldig stolte av baret sitt som kaller folk for hore på nett :thumbup: Denne diskusjonen når stadig nye lavmål :ph34r:

 

Hva har det med meg å gjøre?

 

Aner ikke, vet ikke hvorfor du ble quotet på det innlegget :roll:

Lenke til kommentar

Dette er ganske enkelt, vi kan ikke forby noe som er lovlig i resten av verden... Men det vi kan gjøre er å regulere det. Jeg mener, som skrevet tidligere, at det må et røykemonopol til. Da reduseres tilgjengeligheten og samfunnet eksponeres ikke på samme måte for denne utingen. Også må de som ønsker å kjøpe røyk do the walk of shame hele veien til polet :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen vil kunne dra til Sverige. Andre ikke.

Det skaper en ekstrem favorisering av østlendinger.

 

enkelt, men ikke like enkelt som å bestille online. close but no cigar.

mener selvføgelig at det ikke kommer til å bli noe favorisering av østlendinger. de i trondheim har det forresten like enkelt..

 

å---just for the record:

Om du bruker rolleyes som et tegn på at jeg ikke forstod noe vil jeg be deg lese postene til Infinety før du kom med aldersposten din.

jeg er en ung mann i 20 års alder og det synes jeg kommer fram i mine innlegg også.

Endret av infinety
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...