Gå til innhold

Test: Roccat Arvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo bra ut dette synes jeg. Men hadde nok manglet piltastene tror jeg. Bra med fler tommelknapper også, noe som jeg savner på de fleste andre spill tastatur.

Skrevet

Jeg liker konseptet med spilltastatur, men gjerne enda mindre enn dette, wolfking o.l feks, men det er jo ingen av de som er trådløse, er det virkelig ingen som ser verdien av et responsivt lite tastatur for sofagaming?

AtW

Skrevet

Wikipedersen, de har de samme posisjonene i forhold til hverandre som de vanligvis har, men har blitt flyttet så de deler knapper med 456789, på samme måte har piltastene blitt flyttet til bunnen av numpaden.

Jeg synes dette ser interresant ut, og ville kanskje vurdert det om jeg ikke hadde G15 fra før.

Skrevet

Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul.

Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd :p

Skrevet
Dette er et av de bedre gjennomførte kompakte tastaturene jeg har sett. Det mangler bare noen mindre detaljer for å gjøre det glimrende til mitt bruk. Blant annet savner jeg tastene end, prtsc, scroll lock og pause. (De kan jo erstatte andre taster, men da mister man jo noe annet..). Det å slå av og på piltastene virker også litt knotete, i tillegg til at jeg kunne tenkt meg scrollhjul på venstre side og volumhjul.

Jeg tror nesten jeg må designe mitt eget drømmetastatur for å bli helt fornøyd :p

Om du i tillegg til volumhjul får med mulighet til play/pause og forrige/neste sang, og så laptoptaster, så kan vi dele på utviklingskostnadene? :p

Skrevet
Så... basically det du trenger er et DiNovo Edge...

Ja hvis du fjerner en halv meter på hver side, og får et ordentlig tastaturoppsett så nærmer vi oss.

Jeg ser mer for meg noe i retning logitech ultra-x med volumhjul/stripe, og mediataster.

Skrevet

Jeg ser ikke at dette kan være bra for spilling i det hele tatt. Det mangler piltaster, og ser litt for kompakt ut. Jeg klarer meg 100% med mitt 99kr tastatur og det ser mye bedre ut enn dette.

Skrevet

Refsa, du har alså ikke forstått poenget med produktet. Det er ikke sikkert du ikke ser at det kan være bra for spilling, men mange andre kan se det ;)

Piltastene og home/end og page up/down er integrert i numpadden, som det er nevnt flere ganger nå.

Skrevet

Jeg har ikke funnet noen tegn på at produsenten har forbedret produktkvaliteten, og dersom den er like dårlig som f.eks. på Roccat Kone, så styr unna LaAaNGT.

Ved henvendelse til Support får man kun en standar-email som svar, og ingen info omkring løsning og forventet løsningstid (eller respons som sådan).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...