Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan få bort vond lukt?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått meg en Saab 900s 1995, men inni bilen lukter det veldig vondt. Lukten er en blanding av gammel mann og røyk...

 

I åpnet jeg alle dører og vinduer i bilen og lot den stå til lufting mange dager, men uten hell. Lukta er der fortsatt og jeg kjøpte meg en interiør vask og gikk over alle seter, tak og gulv i bilen med denne, men det hjalp like mye som å lufte den... så hvordan kan jeg få bort denne ekle lukta på billigst mulig måte?

 

Håper på mange forskjellige svar og muligheter, helst til en billig pris:) Vil d funke med en Wonder Baum eller vil lukten bare komme tilbake når den er oppbrukt?

 

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Luftforfriskere som wunder-baum kan også være et alternativ, når du først er i gang, kan det lønne seg å kjøpe et par av dem! Ser bra ut også, og booster imaget ditt :!:

Haha!

Da burde du skiftet til en Volvo og flyttet til Ørsta i samme slengen, det holder dog ikke med én wonderbaum men ei stor klase som henger i speilet. Legger du til ei jakke der det står "Volvo" hadde du blitt en av de lokal heltene. :!:

 

Får ikke bilpleier folkene bort lukten er det desverre bare å ta frem ei kanne bensin og en lighter. ;)

Endret av PantZman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5-600 kroner for en invendig vask hos Dekkmann, da får du bilen tørr tilbake. La dem sjekke bilen først og spør dem om de mener lukten kan bli borte, om de tror de kan klare det og det viser seg at bilen fortsatt lukter kan du be dem vaske den en gang til, reklamere.

Bytte filter høres forøvrig lurt ut.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...