Gå til innhold

Småprat om/rundt "The Secret World"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lurt å spare opp litt SP og AP slik at man får tatt i bruk bazookaen etter man har gjort questet for å få tak i den. Det er tilogmed en 'Rocket Jump' ability å kjøpe. :)

Skrevet

Raidet skal komme i oktober sist jeg hørte, ja. Ragnar har sagt at neste oppdatering kommer ihht gammelt skjema, dvs. i slutten av september. Klarer de det blir jeg imponert.

• Liker 2
Skrevet

Hah, ja. Ifølge planen dere skal detaljer om Issue #3 allerede være klar denne uka.

Raid er ikke før i oktober. Det blir da Issue #4

Har hatt capped AP og SP lenge nå. Skal få fint å endelig få brukt de. Jeg mener at hver aux ability var ganske dyr også

Skrevet (endret)

Begynner å bli teit nå. Den annonseringa skulle de tatt tidligere i uka :p

De klarer ikke å forholde seg til månedlige oppdateringer, de burde annonsere oppdatering for annenhver istedet

Endret av LordjOX
Skrevet

Ragnar sa tidligere at de mente Issue #3 skulle ut i slutten av september som opprinnelig planlagt. Men spørs om de får dette til, jeg blir ikke overrasket hvis det kommer en utsettelse.

Skrevet

Er så smått igang med ql 10.1 gear.

Det sjipe er at per dags dato er ql10.1 nærmest newb.

Skal jo omtrent være nermest ql10.3 både på weapons, talismans og glyps og purple signets før noen gidder å spille Nightmare med deg. :-/

Skrevet

Om du da ikke har en okay cabal som gjerne drar med newbs i lilla og blått ql10-gear for nightmares og lairs.

Denne artikkelen er vel og merke fra før de pusha 1.2 ut i neste uke, men det er interessant lesning likevel, og Tørnquist har sagt på Twitter at 1.3 kommer snart. Jeg antar jo at snart ikke er før i oktober, men jeg hadde ikke klaget på 1.2 i neste uke og 1.3 uka etterpå. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...