Gå til innhold

Faen, det skule jo bli en bedre dag en dete!?


fsx

Anbefalte innlegg

hei, jeg som trude at det skule være en bra dag, men i helvete så kommer den jævla kødden og sier at jeg på dra hjemm vis jeg ikke deltar i gymer for fittefaen blir så forbanna på skolen!! :realmad: , jeg er så sykt forbanna nå!!, helvetes fitteskole :realmad: , osen hvar dagen din i dag?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS. det som kan gøre meg mere forbanna nå er vis noen kaller meg troll igjen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hater kulde og er ikke interesert i gymtimen, og jeg er ikke noe glad i og trene i dag eller noe gang!!

 

Trener vel for faen ikke ute nå? Håper dere har gymsal? Man blir vel ikke kald av å gymme, da er jo det et tegn på at du må starte å bevege deg for helvete.

 

Hva tror du dine forfedre gjorde når det var kaldt? Sluttet å gymme? Det har eksistert i alle år, og kommer til å bli. Uten gym er vi ingenting. Så embrace it, eller dø med resten. Løp nå!

Lenke til kommentar
hater kulde og er ikke interesert i gymtimen, og jeg er ikke noe glad i og trene i dag eller noe gang!!

 

Trener vel for faen ikke ute nå? Håper dere har gymsal? Man blir vel ikke kald av å gymme, da er jo det et tegn på at du må starte å bevege deg for helvete.

 

Hva tror du dine forfedre gjorde når det var kaldt? Sluttet å gymme? Det har eksistert i alle år, og kommer til å bli. Uten gym er vi ingenting. Så embrace it, eller dø med resten. Løp nå!

vi har gymsal, men det er så langt til gymhalen blir kald på 50 meter, også er jeg vandt til og ikke gyme, i fra den forige skolen.

Lenke til kommentar
vi har gymsal, men det er så langt til gymhalen blir kald på 50 meter, også er jeg vandt til og ikke gyme, i fra den forige skolen.

 

Igjen, tenk på dine forfedre. Løp og gym, så kan du kose deg med WoW og en god runk etterpå.

det siste du sa skal jeg ikke gjøre, men og tenke på forferde hjelper ikke

Lenke til kommentar
Sant det! Jeg har kyssesyken men deltar likevel i gym, så fucking epic er jeg!

 

"Det er en teoretisk mulighet for at det kan skje skader på milten ved kraftig fysisk anstrengelse for eksempel i sport med kroppskontakt. Man anbefaler derfor at man venter med dette til det har gått fire uker etter at sykdommen er overstått. Man vil typisk føle seg svært trøtt i lang tid etter at selve sykdommen er overstått. Det går som regel flere måneder før man er helt på topp igjen etter å ha hatt kyssesyken." NettDoktor.no

 

Pass på helsa mann! :)

Lenke til kommentar

De siste blodprøvene var fine og milten er ikke lenger opphoven, så jeg føler meg fit. :)

Men er selvsagt litt forsiktig, vil ikke ødelegge mer en nødvendig nå som sesongoppkjøringen er i gang og kvalikk til 1.div nærmer seg. Den rekker ikke jeg uansett da men...

Nå sporer vi av her. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...