Gå til innhold

OL2010:Tråden for Ishockey

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare for å trekke det litt off topic så er det faktisk til en viss grad slik i fotball også, i USA vel og merke. Hvor MSL(?) eier de spillerne som er landslagsaktuelle og fordeler de utover de forskjellige klubbene for å få jevnere liga og sikre god matching av gode spillere.

Eksempel: Det var MSL som kjøpte tilbake Troy Perkins fra Vålerenga i vinter for så å gi han til DC United...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og skru på tven i morgen tidlig så kan du nyte den i HD på NRK1, med kommentatorer: "Olympiske leker - OL morgen med ishockey play-off Slovakia-Norge, menn Komm.: Arild Andersen og Per-Kristian Vellan. Programleder i studio: Anne Rimmen. HD"

kilde

Skrevet (endret)

De hockeykommentatorene er så elendige at jeg ville foretrekke å se uten kommentering.

"Kom igjen, nå, få pucken oppover!"

"Kjempe nå, gutter!"

"Neeeeeeeei, hva driver dommern med?!"

Endret av Thend
Skrevet

Å være partiske er én ting, det er helt i orden, men å bare rope og skrike som en heiagjeng blir for dumt. Hva med å kommentere hva som faktisk skjer og fortelle hvorfor ting skjedde, slik at vi som ser på kan bli litt klokere?

Skrevet (endret)

Gutta på NRK har faktisk ikke peiling. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har mer kunnskap om NHL enn de gutta der. MERK: NHL.

Se heller på Eurosport eller SVT.

Enig der. Sverige har mange gode ishockey-kommentatorer. Fan av de i TV6 som kommenterer VM hvert år.

Endret: Jeg har derimot ikke mye peiling om NHL, men kan en del om ishockey og er sporten jeg liker best å se på TV.

Endret av Matsemann
Skrevet

Weber har en hard børse ja.

Satt over til NRK igjen bare for å få meg en god latterlig. Kommentatoren klarer ikke å uttale navnene til noen der ute. Komisk å høre "Långo", "Tauvess", "Ricky Nash".

Skrevet

den taklinga til tollefsen der var totalt unødvendig. Håper egentlig han slipper fler kamper i OL iår. han kjørte albuen opp i hodet, hjelmen falt av og blodet rant på isen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...