Gå til innhold

OL2010:Tråden for Curling


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker vi tar 2 poeng i første, tvinger på én i andre, og tar 2 til i tredje. Så cruiser vi det inn på 3poengsledelsen.

 

Spiller vi som mot Kina skal ikke denne kampen være noe som helst problem. Tross noe rusk mot Kina, spilte vi overall ganske bra - spesielt Ulsrud som lå over 90%. Det ble jevnere enn det kunne blitt rett og slett fordi kineserne slett ikke er dårlige og Rui reddet laget ut av trøbbel flere ganger.

Lenke til kommentar

Danskene med sistestein vil naturlig nok spille meget defensivt og prøve å beholde fordelen.

 

Vi sliter med å lese isen på take. Blir viktig med mange gode ruller i denne kampen.

 

Bra thomas og kostere. Blir stjeling nå :D

 

Skitt! Skal Johnny spille sånn blir dette vanskeligere enn antatt :ermm:

Endret av vad
Lenke til kommentar

:dontgetit: oh crap. :ph34r:

 

Da skal jeg justere det. Håper denne glippen bare gjaldt meg, og at jeg ikke hadde 7-4 i hodet da jeg retta alt. Stress!

 

Jeg skulle vel hatt 2 poeng?

 

Norge 9 - 5 Kina

 

Et poeng for riktig lag som vant og et poeng for riktig antall poeng til kineserne.

 

Jeg kommer inn døra og hva er det jeg ser? 0-0! SKJERP DERE :tease:

Lenke til kommentar

[quote name='JanFr' date='20. februar 2010 - 18:30'

 

Jeg skulle vel hatt 2 poeng?

 

Norge 9 - 5 Kina

 

Et poeng for riktig lag som vant og et poeng for riktig antall poeng til kineserne.

 

 

Godt forsøk. Du får kun et for riktig vinner. Er ingen poeng for riktig poeng til ett av lagene, men heller for riktig differanse. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...